פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
47
חברים מחוברים
14
24
9
1
[
a
a
A
B
c
C
d
D
D
E
f
F
+23
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
al12
a
al12
27
פוסטים
חבר/ה מ-02/2006
ביקור אחרון לפני 17 שנים
חתימה
אלון...(לא sp המבין יבין)
פעילות אחרונה בפורומים
10 פוסטים
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
בנוגע ללנדקלאס X
תודה רבה
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
בנוגע ללנדקלאס X
תאמין לי אחי ניסיתי אותו הרבה, בנושא הזה לא עזר (אבל הוא עוזר לי הרבה לפעמים)... אשמח לקבל לינקים שלא אומרים לך תחפש כי חיפשתי
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
בנוגע ללנדקלאס X
אני טס בFSX, ופעם מצאתי סקרינשוטס של הנקודות ציון בFSX ועכשיו אני לא מוצא את זה. אם אני לא טועה זה פורסם על ידי אביב קרבל... אם תמצאו אשמח לקבל לינק.
פלייט סימולטור · לפני 18 שנים
איך אני מתקין מטוסים בFSX
[quote:95578e48ec="itaypro2"]אני לא יודע איך מתקינים אומרים בAIRCRAFT ואני לא מוצא פשוט את המקום מישהו יכול להגיד לי שלב שלב איך מתקינים? הורדתי את מטוס הסופה ו
פלייט סימולטור · לפני 18 שנים
מפות CVFR צפון ודרום
מה ivao מה vatil בגלל שמצלמים ומפרסמים את המפות אסור לבנאדם לקנות...
פלייט סימולטור · לפני 18 שנים
נעלם מהעין וחבל שכך!
[quote:1c993dd652="4X-CEA"][quote:1c993dd652="shachar92"]4X-CEA, הוא לא ביקש את זה... :? מכיר את המילה "
פלייט סימולטור · לפני 18 שנים
שאלה ושרק בעלי סייטק X52 יכנסו
[quote:71f5d64342="4X-CEA"][quote:71f5d64342="chen12"]חחחחחחח שלומי התסדרתי שיפרתי את כל הסימולטור בעזרת איזשהו מדריך שמצאתי בגיימר וזה פשוט מעולה הוא לא נוטה י
פלייט סימולטור · לפני 18 שנים
4 שאלות
אולי תגיד לו איזה קורס...
פלייט סימולטור · לפני 18 שנים
פאנל לססנה 172 P וN
למה דווקא בהתחלה היה בחדש... וגם בתמונה של החדש יש... וגם מה הקשר כל אחד ואיך שהוא רוצה לטוס אם הוא רוצה לטוס עם טייס אוטומטי אז שיטוס טייס אוטומטי הוא יכול לעש
פלייט סימולטור · לפני 18 שנים
שאלה לגבי מירוצי מכוניות וג'יסטיק
מירוץ מכוניות זה ממש לא סימולטור..... זה ממש לא כמו במציאות כמופלייט סימולטור אגב למה אתה קונה גויסטיק בשביל מרוץ מכוניות בעע