59 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור נעלם מהעין וחבל שכך!
דיון

נעלם מהעין וחבל שכך!

17 הודעות 3,055 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
חברים,

בזמנו, יהודה כתב מדריך שמסביר על המטוס ועל איך לנחות, וכל אות מה הכינוי שלה בתעופה, השאלה היא לאן כל זה נעלם ???
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#3 · לפני 18 שנים
IsraelAF, היה!

למה הורידו את זה? ואל תענו שלא רוצו הרבה דביקים כי זאת תשובה מטומטמת, כזה שרשור לא מורידים.
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#4 · לפני 18 שנים
בעקבות החוקים החדשים שפורסמו לפורום, המנהלים נאלצו למחוק אותו ולהעלות במקומו את הדיון הגדול של רון.
#5 · לפני 18 שנים
טוב.... להסביר איך להמריא ולנחות אני לא אסביר לך...

אבל הנה האותיות הפונטיות:

A- Alpha
B- Bravo
C- Charlie
D- Delta
E- Echo
F- Foxtrot
G- Golf
H- Hotel
I- India
J- Juliet
K- Kilo
L- Lima
M- Mike
N- November
O- Oscar
P- Papa
Q- Quebec
R- Romeo
S- Sierra
T- Tango
U- Uniform
V- Victor
W- Whiskey
X- X-Ray
Y- Yankee
Z- Zulu

תהנה 😁
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
#7 · לפני 18 שנים
DOR כתב/ה:4X-CEA, לא אחי, אני רוצה את הדיון שם זה מלווה בתמונות.


טרחתי לכתוב את זה שעות... ימים....שנים....עשורים

ואתה אומר שאתה לא צריך את זה כפוי טובה 😈


חחחח... סתם 😛
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
#9 · לפני 18 שנים
DOR כתב/ה:IsraelAF, היה!

למה הורידו את זה? ואל תענו שלא רוצו הרבה דביקים כי זאת תשובה מטומטמת, כזה שרשור לא מורידים.


על צירוף המילים "שימור מול פיתוח", שמעת?

Kickbox.co.il
נדב
#11 · לפני 18 שנים
shachar92 כתב/ה:4X-CEA, הוא לא ביקש את זה... 🤔


מכיר את המילה "צחוק"... כנראה שלא..

ד"אא כתבתי סתם!
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
#12 · לפני 18 שנים
4X-CEA כתב/ה:[quote="shachar92"]4X-CEA, הוא לא ביקש את זה... 🤔


מכיר את המילה "צחוק"... כנראה שלא..

ד"אא כתבתי סתם![/quote]

"אני מכיר" אבל בכל זאת נראה לי שלקח הרבה זמן להעתיק את האותיות מאתר אחר 😳
ירון איזו "עבודה קשה"...
אלון...(לא sp המבין יבין)
#13 · לפני 18 שנים
וואלה דור צודק
כנראה שאנשים מנצלים את החוסר נוכחות שלי פה כדי
לעשות שינויים בפורום ..כמובן שאני מתכוון על שינויים לרעה

היציאות שלי הביתה הן לא הכי טובות גם לנוכח המצב הבטחוני
ובגלל זה המוערבות שלי כרגע בפורום לא הכי גבוהה
אבל זה לא אומר שאני לא נכנס לפעמים לפה ועדיין קורא את ההודעות שלכם
בקיצור אני מקווה שהפורום ימשיך את המסורת שלו

שבת שלום
יהודה
#14 · לפני 18 שנים
חלאס! במקום להציע הצעות אחרות לפתרון כל אדם שני לוקח הכל אישית.
נחמד גם ריבוי המילים "היפות", ממש כיף לקרוא כל סופ"ש...
חבר'ה זה מה שנקרא ייעול!
ייעול=נוחות=הקרבה של דברים.

היי הנה פתרון אפשרי- לרכז הכל בדיון אחד אה? אה?
אפילו לא!
מין הודעה ראשונה שתהווה אינדקס להודעות שמתחתיה עם לינקים להודעות (בין אם הן מתחת לפוסט הראשון, או בכלל מפוזרות בפורום), הלנקים יעודכנו באופן שוטף אם מישהו יפרסם איזה דבר ששווה לצרף לאינדקס הזה, לשם עזרה עתידית. זה גם יחסל את תופעת השליחה של אנשים לחיפוש, כי הלינק זמין בדיון!
זה נוח מאוד, נעשה שימוש בשיטה כזאת בהרבה פורומים אחרים וזה *יעיל*.

הלינקיה כאן בדביק עובדת באותו עקרון, אבל כל מה שיש שם זה הורדות. איפה כל הדיונים שעוזרים איכשהו לידע, שמשתמשים כתבו? אבודים בעמקי הפורום. זה איפה.
חלאס להגזים.

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
#15 · לפני 18 שנים
אל תדאג יהודה הפוורום ימשיך,
אני בכל מקרה לא נגעתי באשכול הזה,
ואם כן העברתי אותי ללינקייה המתאימה,
עצם זה שלא היה פה סדר במשך שבוע +
בגלל חופשה באילת , שעדיין אני נמצא בה.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.