#1
·
לפני 18 שנים
טוב חברים, סופו של דבר שהדיון נעלם!
וזאת פאשלה רצינית של המנהלים שהפורום הזה ידע.
יהודה כתב השקיע צילם וכו' וזה הלך קפוט, למה ?
בגלל תשובה מטומטמת בשם - יעול / סדר בפורום משמע פחות דביקים
תעשו לי טובה, מציק לכם בעין עוד דביק אחד?
פשוט חבל, יהודה אשמח אם תנסה אתה למצוא את זה, יש אפשרות למצוא את כל ההודעות שלך,
אני ממש צריך את זה.
וזאת פאשלה רצינית של המנהלים שהפורום הזה ידע.
יהודה כתב השקיע צילם וכו' וזה הלך קפוט, למה ?
בגלל תשובה מטומטמת בשם - יעול / סדר בפורום משמע פחות דביקים
תעשו לי טובה, מציק לכם בעין עוד דביק אחד?
פשוט חבל, יהודה אשמח אם תנסה אתה למצוא את זה, יש אפשרות למצוא את כל ההודעות שלך,
אני ממש צריך את זה.
דור טל

מהירים כברק, עוקצים כעקרב

מהירים כברק, עוקצים כעקרב