75 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור נעלם מהעין וחבל שכך!
דיון

נעלם מהעין וחבל שכך!

17 הודעות 3,055 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
טוב חברים, סופו של דבר שהדיון נעלם!
וזאת פאשלה רצינית של המנהלים שהפורום הזה ידע.
יהודה כתב השקיע צילם וכו' וזה הלך קפוט, למה ?

בגלל תשובה מטומטמת בשם - יעול / סדר בפורום משמע פחות דביקים
תעשו לי טובה, מציק לכם בעין עוד דביק אחד?

פשוט חבל, יהודה אשמח אם תנסה אתה למצוא את זה, יש אפשרות למצוא את כל ההודעות שלך,
אני ממש צריך את זה.
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#2 · לפני 18 שנים
DOR, זה הסדר שרועי החליט על מנת שיהיה פה סדר,
סוף דבר.
יהודה תמצא לו את זה אם תוכל ,
עדיף דביקים מסודרים או דביקים הפוכים?
טוב לא רוצה להתווכח על זה , שבוע טוב.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.