63 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור שאלה לגבי מירוצי מכוניות וג'יסטיק
דיון

שאלה לגבי מירוצי מכוניות וג'יסטיק

6 הודעות 1,791 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
האם גו'יסטיק מתאים גם למירוצי מכוניות?
זא אפשר להזיז שמאלה ימינה לתת גז לתת ברקס וכו'?
תודה
#2 · לפני 18 שנים
מה זה קשור לפלייט סימולטור? 😕


גל בנילוז טייס CVFR
MSN:gal556@hotmail.com
אי מייל:gal5552@nana.co.il
#3 · לפני 18 שנים
כי מירוץ מוכניות זה סימולטור
טוב עוד שאלה מה זה HOTAS?
שמעתי שיש את זה לגו'יסטיק X52 של סייטק
#4 · לפני 18 שנים
מירוץ מכוניות זה ממש לא סימולטור..... זה ממש לא כמו במציאות כמופלייט סימולטור אגב למה אתה קונה גויסטיק בשביל מרוץ מכוניות בעע
אלון...(לא sp המבין יבין)
#5 · לפני 18 שנים
בפורומים אחרים אומרים שזה גכן סימולטור מירוץ מכוניות
#6 · לפני 18 שנים
נו באמת. 😈
קודם כל,
זה לא קשור בשום צורה לפורום הזה,
זה לא פורום סימולטורים, זה פורום פלייט סימולטור בלבד.
ותיקון לכולכם,
יש היום שתי משחקים ברמה מאוד גבוהה שאפשר לקרוא להם סימולטור-

GTR2 - משחק של מכוניות GTR, זה בעצם מכוניות נמוכות עם הילוכים קצרים מהדגם הרגיל שלהם ואומרים לא להחליק, אם נכנסים לפניה פשוט להאט ולנצל את כל המסלול, משחק מאודדד ריאלסטי ואפשר לקרוא לזה סימולטור.
Richard Burns Rally - משחק ראלי אדיר, הדינמיקה של הנהיגה מאודדדד ריאסטית כל טכניקה מהמציאות ניתן לבצע שם. (שלא כמו קולין מקריי ואקספאנד ראלי שלא דומים למציאות בשיט.)

אם אין לך סטיק ואתה הולך לקנות רק בשביל לשחק במכוניות, רד מזה.
אם אתה רוצה סטיק לפלייט ואין לך תקציב להגה, אז זה אפשרי לגמרי.
אני אישית הייתי משחק בסימולטור ראלי כמעט חצי שנה עם הסטיק שלי, הולך די טוב אבל לא כיף. יש כמובן טכניקות שקשה לבצע עם סטיק כמו Left Foot Braking (שסוף סוף הבנתי מה עושים בה) שצריך להשתמש בשתי הרגליים כי צריך לשחרר תגז ולתת ברקס קטן ולהחזיר תגז ממממששששששששש מהר אחרת זה לא יצא, ועם סטיק זה לא יהיה נוח.
מה שעוד, לפעמים במשחקים של מכוניות סתם משחקים פשוטים כמו Flatout אתה רוצה ליסוע יפה במהירות קבועה, ולסטיק יש טווח קטן וקשה לשמור מהירות ואם אתה רוצה לתת ברקס קטן אתה לא מוצא איפה היית ומתקשה.
אהה וHOTAS , זה בעצם קבוצה של סטיקים שהידית של המצערת היא ידית שלמה בפני עצמה ליד שמאל והסטיק בנפרד ליד ימין. אתה לא יכול להגיד על X52 ש'יש לו HOTAS' אתה אמור להגיד שהוא HOTAS פשוט, זה לא משהו ש'יש' לו... : |

ומה זה 'מרוץ מכוניות זה סימולטור', סימולטור זה מן משחק שבא לדמות את המציאות, אבל NFS אין לו שום קשר למציאות , לא המראה הנוצץ של המכוניות ובטחחח שלא הדינמיקה בנהיגה שלו.

ואם בכל זאת מצאת 300 שקל ברחוב תקנה Logitech Forumula GP , העיקר אל תקנה הגה זול בלי פורס פידבק. יש המון הגאים זולים שרשום עליהם פורס פידבק, זה סתם רטט אידיטי.
פורס פידבק אמיתי זה בעצם תקוע לך מנוע בתוך ההגה שמעביר את התזוזות של ההגה למחשב ויכול לסובב את ההגה בעצמו..
מקווה שעזרתי. : |

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.