#1
·
לפני 18 שנים
שלום
קיבלתי את הסיטק קודם כל אני רוצה להגיד שהוא מדהים והאפשרויות שלו הן בלי סוף ממש בלי סוף עוד לא למדתי את כל התיכנות אבל זה יבוא בהמשך...דא את התיכנות אני עושה עם הFFS EIDTOR?
ושאלה נוספת הג'וסיטיק שלי כל הזמן נוטה ימינה בלי שאני ארצה בכך.עשיתי דרך הסימולטור CALIBRATE וזה תיקן את הבעייה לכמה זמן והבעייה אחכ חזרה
איך אני עושה תיקון תמידי לבעייה?
תודה על התשובות ואני מקווה שיגיעו תשובות כמה שיותר מהר
ועוד שאלה לגבי המודים איך אני משתמש במודים?
קיבלתי את הסיטק קודם כל אני רוצה להגיד שהוא מדהים והאפשרויות שלו הן בלי סוף ממש בלי סוף עוד לא למדתי את כל התיכנות אבל זה יבוא בהמשך...דא את התיכנות אני עושה עם הFFS EIDTOR?
ושאלה נוספת הג'וסיטיק שלי כל הזמן נוטה ימינה בלי שאני ארצה בכך.עשיתי דרך הסימולטור CALIBRATE וזה תיקן את הבעייה לכמה זמן והבעייה אחכ חזרה
איך אני עושה תיקון תמידי לבעייה?
תודה על התשובות ואני מקווה שיגיעו תשובות כמה שיותר מהר
ועוד שאלה לגבי המודים איך אני משתמש במודים?