59 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור שאלה ושרק בעלי סייטק X52 יכנסו
דיון

שאלה ושרק בעלי סייטק X52 יכנסו

9 הודעות 1,448 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
שלום
קיבלתי את הסיטק קודם כל אני רוצה להגיד שהוא מדהים והאפשרויות שלו הן בלי סוף ממש בלי סוף עוד לא למדתי את כל התיכנות אבל זה יבוא בהמשך...דא את התיכנות אני עושה עם הFFS EIDTOR?
ושאלה נוספת הג'וסיטיק שלי כל הזמן נוטה ימינה בלי שאני ארצה בכך.עשיתי דרך הסימולטור CALIBRATE וזה תיקן את הבעייה לכמה זמן והבעייה אחכ חזרה
איך אני עושה תיקון תמידי לבעייה?
תודה על התשובות ואני מקווה שיגיעו תשובות כמה שיותר מהר
ועוד שאלה לגבי המודים איך אני משתמש במודים?
#2 · לפני 18 שנים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אין לי X52 ונכנסתי חחחחחחחחחח איך עבדתי עליך חחחחחחחחחחחחח
סתם חח..
תתקין תדריבר הוא כבר יכייל אוטומטית או שיש שם אופציה. 🤣
#3 · לפני 18 שנים
איך האופציה הזו נקראת?
בגלל זה רק בעלי סייטק X52 שיכנסו
#4 · לפני 18 שנים
אם שמת תדרייבר, אין כזה הרבה אפשרויות, תחרבש קצת ותידע. יש שאלות שלא שואלים, מחרבשים ולומדים 😕
#5 · לפני 18 שנים
חחחחחחח שלומי התסדרתי שיפרתי את כל הסימולטור בעזרת איזשהו מדריך שמצאתי בגיימר וזה פשוט מעולה הוא לא נוטה ימינה ולא כלום פשוט עושה מה שאני אומר לו כמו ילד טוב😄
ובקיצור גם עשיתי שיהיה הכל מרווח כזה ובעיקר פוטוריילים וכו' ועכשיו זה הסתדר ושחבר שלי יבוא אליי הוא יעשה לי תהגדרה כמו שצריך בדרייבר
#6 · לפני 18 שנים
chen12 כתב/ה:חחחחחחח שלומי התסדרתי שיפרתי את כל הסימולטור בעזרת איזשהו מדריך שמצאתי בגיימר וזה פשוט מעולה הוא לא נוטה ימינה ולא כלום פשוט עושה מה שאני אומר לו כמו ילד טוב😄
ובקיצור גם עשיתי שיהיה הכל מרווח כזה ובעיקר פוטוריילים וכו' ועכשיו זה הסתדר ושחבר שלי יבוא אליי הוא יעשה לי תהגדרה כמו שצריך בדרייבר



הווווווווופההה.... את מי אני רואה כאן, חן?!!?!? מה קורה??

זה אני ירון 😂

תזהר מהפורום הזה 😛

חחח... סתם אחי 😛
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
#7 · לפני 18 שנים
חן מה אלה ההודעות הלא קשורות האלה "שאלה ושרק בעלי סייטק X52 יכנסו" מה אתה בסדר כל אחד שרוצה להיכנס יכנס....
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#8 · לפני 18 שנים
4X-CEA כתב/ה:[quote="chen12"]חחחחחחח שלומי התסדרתי שיפרתי את כל הסימולטור בעזרת איזשהו מדריך שמצאתי בגיימר וזה פשוט מעולה הוא לא נוטה ימינה ולא כלום פשוט עושה מה שאני אומר לו כמו ילד טוב😄
ובקיצור גם עשיתי שיהיה הכל מרווח כזה ובעיקר פוטוריילים וכו' ועכשיו זה הסתדר ושחבר שלי יבוא אליי הוא יעשה לי תהגדרה כמו שצריך בדרייבר



הווווווווופההה.... את מי אני רואה כאן, חן?!!?!? מה קורה??

זה אני ירון 😂

תזהר מהפורום הזה 😛

חחח... סתם אחי 😛[/quote]


הופה ואת מי אני רואה פה ירון.
זה אני אלון 😂
אתה כבר נזהר 😛
חחח... סתם אחי 😛
אלון...(לא sp המבין יבין)
#9 · לפני 18 שנים
shachar92, מה אתה מארגן מכות.. 😛
והמדריך בגיימר אני יודע על מה מדובר שרואים את הפרטי קרקע יותר חדים ויפים מהגובה, אבל זה אוכל המון FPS...

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.