63 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור פאנל לססנה 172 P וN
דיון

פאנל לססנה 172 P וN

5 הודעות 1,477 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
שלום אני מחפש את הפאנלים הישנים של מטוסים אלו
תודה
#2 · לפני 18 שנים
אתה רוצה אותם בשביל טייס אוטומטי שאין בחדש נכון?
יש סיבה שזה לא קיים בחדש, תיישם אותה...
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#3 · לפני 18 שנים
למה דווקא בהתחלה היה בחדש... וגם בתמונה של החדש יש... וגם מה הקשר כל אחד ואיך שהוא רוצה לטוס אם הוא רוצה לטוס עם טייס אוטומטי אז שיטוס טייס אוטומטי הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה...
אלון...(לא sp המבין יבין)
#4 · לפני 18 שנים
יש לך באתר של תומר חיים תרשום בגוגל תומר חיים יש שם תססנות האלה... והם לא ישנות.. פשוט הדגם שם זה הדגם שבאמת יש בארץ שהוא משנות ה80 או ה90.. אבל התוסף עצמו יצא אחרי הסימולטור :\

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.