137 חברים מחוברים
10 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 10 e H H I I +5
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שאלות
דיון

שאלות

27 הודעות 4,155 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
איך אני עובר את ה 1000 מילים בשעה?
ולמה אני לא שומע בום על קולי כאשר אני מגיע למהירות הזו?
אם אין אני לי -מי לי?
וכשאני לעצמי - מה אני!
ואם לא עכשיו אימתי?


חכם יודע לצאת ממצבים שפיקח יודע לא להיכנס אליהם
#3 · לפני 18 שנים
f-16pilot-ROY איו לי מושג למה לא שומעים איזה בום זאת שאלה שגם אני לא מבין אותה.
לגבי המהירות:
אתה יכול לעשות מה שעדי אמר אבל אתה גם יכול לטוס בגובה נכוך עם מבער מלא ולשבור למעלה עד שאתה רואה שהמנוע לא סוחב ממש טוב ושאתה רואה שהמהירות ירדה מ260. תייצב את המטוס ושהמירות תעלה שוב תשבור למעלה עד שתגיע לפחות ל50 אלף רגל ותצלול. אני הגעתי למהירות של 826 קשר נראלי
1
106thE-LOL
3,174 פוסטים · נתניה
#4 · לפני 18 שנים
הסבר פשוט בנוגע למדוע הטייס אינו שומע את הבום העל קולי:

הטייס מטיס את המטוס ונמצא בתוכו, ברגע שהמטוס מגיע\עובר את מהירות הקול משמעות הדבר שהמטוס יותר מהיר ממהירות הקול ולכן הוא מהיר יותר "מהבום" ואינו שומע אותו. (הבום נשמע בעצם מאחוריו ומתחתיו אם אני זוכר נכון). 💡
#6 · לפני 18 שנים
נכון מאוד רועי! רק תיקון אחד קטן , בום על קולי לא נשמע ב 1000 מיילים לשעה , הוא נשמע ב+- 1000 קילומטר לשעה (=מאך 1) , 1000 מיילים לשעה היא מהירות מטורפת 1700קמ"ש , מהירות כזו היא יותר מהמהירות המקסימאלית שהגוף של ה F16 יכול להחזיק...

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#7 · לפני 18 שנים
106thE-LOL, אם אני מאורחי מטוס במשחק כשהוא עובר את מהירות הכל ובצע בום אני ישמע?
נראלי שלא..
#8 · לפני 18 שנים
אתה אמור לשמוע , השאלה עם הסימולטור מדמה את זה...

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#10 · לפני 18 שנים
הסימולטור לא מדמה את זה, וליתר דיוק המהירות שבה המטוס עובר את מהירות הקול באוויר ויוצר בום עלקולי נקרא מאך 1, והיא במהירויות הבאות:
1225 קמ"ש, 770 מיילים לשעה, 640 קשר.
its not a bug, its a design feature
#11 · לפני 18 שנים
106thE-LOL כתב/ה:הסבר פשוט בנוגע למדוע הטייס אינו שומע את הבום העל קולי:

הטייס מטיס את המטוס ונמצא בתוכו, ברגע שהמטוס מגיע\עובר את מהירות הקול משמעות הדבר שהמטוס יותר מהיר ממהירות הקול ולכן הוא מהיר יותר "מהבום" ואינו שומע אותו. (הבום נשמע בעצם מאחוריו ומתחתיו אם אני זוכר נכון). 💡

צודק אבל בלי קשר לזה אין בום על קולי בפאלקון (לפחות באלייד פורס)
#12 · לפני 18 שנים
"מהירות כזו היא יותר מהמהירות המקסימאלית שהגוף של ה F16 יכול להחזיק..."
זה העיניין הגעתי למהירות הזו עם f22 וגם עם sr71 העיניין הוא שגם עם ה sr71 שאמור לעבור את המהירות הזו בקלות לא הצלחתי לעבור את ה 1010 מילים בשעה והשיטה שלי היא לעלות לגובה של 65 אלף רגל ולצלול עם מבער אחורי מלא - זה עדיין לא עוזר.
אם למישהו יש דרך לעבור את המהירות הזו אז אני אודה לו אם הוא ידריך אותי.
אם אין אני לי -מי לי?
וכשאני לעצמי - מה אני!
ואם לא עכשיו אימתי?


חכם יודע לצאת ממצבים שפיקח יודע לא להיכנס אליהם
#13 · לפני 18 שנים
אני לא יודע באיזה סימולטור טסת , אבל כעיקרון זה תלוי בכמה השקיעו במטוס , יכול להיות שפשוט קיבלת את ה FM של ה F16 אם זה בפאלקון?

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#14 · לפני 18 שנים
כן אולי
וטסתי בפלקון
אם אין אני לי -מי לי?
וכשאני לעצמי - מה אני!
ואם לא עכשיו אימתי?


חכם יודע לצאת ממצבים שפיקח יודע לא להיכנס אליהם

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.