95 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים למישהו יש במקרה את...
דיון

למישהו יש במקרה את...

9 הודעות 2,098 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
המשחק Silent Hunter 3 ?
השגתי אותו לפני כמה ימים רק וממש התרשמתי ממנו, למי שלא מכיר זה הוא סימולטור מלחמתי של צוללות, לכן זאת מן הסתם לוחמה ימית, שזה גם משהו שאני אוהב 😛 רק שעכשיו הוציאו סימולטור כמו שצריך, שזה הסימולטור הזה :]
אז אם למישהו יש את זה ורוצה לשחק ברשת או משהו אני פתוח להצעות
#2 · לפני 20 שנים
הינה כמה תמונות, אני חייב לציין שהמשחק משתמש במנוע קרפי מסויים שפשוט התמונות שלוקחים לא יוצאות טובות כמו במשחק באופן משמעותי, הגרפיקה במשחק עצמו פי כמה וכמה יותר יפה וחדה מבתמונות, אז על תעריכו לפי התמונות, רק תתרשמו :]


ברחבי הצוללת








אוקי מספיק סיור מודרך, לוקחים את הצוללת מחוץ למספנה


*כעבור כמה שעות*

עולים לפני השטח לשאוף אוויר




במגדל תצפית


אה! ספינונת 😛


*חוזר למטה להתקפה*

טורפדו ראשון נורה


פגיעה בחרטום




עוד אחד נורה
http://i16.photobucket.com/albums/b6/Eliyaa/u-boat/U-boat09.jpg
פגיעה בבטן הספינה


המטען נשק ותחמושת שהיא הובילה לבריטניה מתפוצץ לה על הסיפון מהפגיעה


והפיצוץ שובר אותה לשניים וגורם לטביעתה



זאת סתם תמונה לא קשורה של פגיעה במטוס שבא להתקפה בזמן ששטתי על פני השטח, פגעתי לו במכל דלק עם תותח FLAK והוא התפוצץ לרסיסים 😛
#4 · לפני 20 שנים
זה ממש נראה טוב...אני צריך להשיג אותו ממש נראה ברמה , מזמן לא עשו משחק כזה לצוללות
#6 · לפני 20 שנים
sagid, זה בידיוק מה שאני אומר, גם אני לא הייתי מי יודע מה משחק בסימולטורים של צוללות, אבל אחרי שעשו אחד כל כך מוצלח איך אפשר שלא :] שווה ניסיון למי שלא ניסה
#7 · לפני 20 שנים
יש לי אותו ואני חייב לציין שהוא מממשששש טוב הרבה מצבי לחץ (לדוגמא אני שומע בסונר שברקע איך הספינה מתקרבת ומתקרבת ואני פשוט יודע שעם אני מכניס את הנתונים כמה שיותר מהר ועם הם נכונים אז אני משגר עליה טורפדו וזה מאוד מלחיץ) הרבהה חשיבה צריך בשביל זה צריך לתכנן טקטיקות בזמן קצר ולפעול מהר וביעילות כשאתה תחת התקפה כי אחרי הכל הצוללת היא ענקית ומתמרנת לאט מחמור מת

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#9 · לפני 20 שנים
אחלה משחק...פשוט מדהים!
היה לי אותו אבל המחשב לא סוחב אותו טוב...בגלל הכרטיס מסך המ**יין!
תמונותיפות!
ונכון זה יפה כשאתה משגר את הטורפדו הוא מראה לך סרטון כזה של הטורפדו מתחת למים
ואת הפדיעה...זה אחד הדברים שהכי אהבתי...

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.