#1
·
לפני 20 שנים
המשחק Silent Hunter 3 ?
השגתי אותו לפני כמה ימים רק וממש התרשמתי ממנו, למי שלא מכיר זה הוא סימולטור מלחמתי של צוללות, לכן זאת מן הסתם לוחמה ימית, שזה גם משהו שאני אוהב 😛 רק שעכשיו הוציאו סימולטור כמו שצריך, שזה הסימולטור הזה :]
אז אם למישהו יש את זה ורוצה לשחק ברשת או משהו אני פתוח להצעות
השגתי אותו לפני כמה ימים רק וממש התרשמתי ממנו, למי שלא מכיר זה הוא סימולטור מלחמתי של צוללות, לכן זאת מן הסתם לוחמה ימית, שזה גם משהו שאני אוהב 😛 רק שעכשיו הוציאו סימולטור כמו שצריך, שזה הסימולטור הזה :]
אז אם למישהו יש את זה ורוצה לשחק ברשת או משהו אני פתוח להצעות















