139 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים מועדון הטייסים אילת! ראשון עד חמישי!
דיון

אילת! ראשון עד חמישי!

13 הודעות 1,852 צפיות לפני 18 שנים
1
106thE-LOL
3,174 פוסטים · נתניה
#1 · לפני 18 שנים
היי,

כמו שניתן להבין מן הכותרת, אני לא אהיה זמין באתר מיום ראשון הקרוב ועד חמישי.
אני נוסע לאילת! מלון לגונה הכל כלול, אני ובת זוגתי ב-2700 ש"ח. 😄

אני מבקש מכל חברי הפורום לא להתפרע יותר מידי ולשמור על רמת סדר ודיבור ככל שניתן 😉

אני מקווה ללכת לצלול מול מלון הנסיכה, ליד הגבול שם. יש אחלה ריף של אלמוגים ודגים מיוחדים. אני בטוח שכל מי שמכיר את האזור יכול להמליץ עליו 😉
#2 · לפני 18 שנים
אז גם אתה אוהב לצלול? 👍
תהנה, ואל תדאג נשמור פה על הסדר.

דרך אגב, אתה צולל שנורקלים/צלילת היכרות/צולל מוכר (צולל רשום בעל תעודה)?
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
#4 · לפני 18 שנים
תהנה וגם אני לא היה פה אני נוסע גפ לאילת מראשון עד חמישי ...


איך החתימה ??
הטובים לטיס ,הטובות לטייסים!
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
#5 · לפני 18 שנים
תהנה עם חברתך...

הייתי ב14 שמה אבל בכל זאת אני רוצה שובבב
ורגע,
אתה טס הוא נוסע?
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
1
106thE-LOL
3,174 פוסטים · נתניה
#6 · לפני 18 שנים
אני מקווה שבטיסת חיילים שעולה כ-120 ש"ח. הבעיה היא שטיסת חיילים היא על בסיס Stand By זאת אומרת שאני יכול להגיע לשדה תעופה ולא יהיה מקום ואז אני יאלץ לנסוע באוטובוס.

אך אני מקווה שיהיו שתי מקומות פנויים ולא יענו לנו בעיות מיותרות 😛
#9 · לפני 18 שנים
תהנה ומלון הנסיכה אחלה מלון הייתי שם
מאור פאר
1
106thE-LOL
3,174 פוסטים · נתניה
#11 · לפני 18 שנים
היי!

חזרתי! היה מעולה! באמת שנהנינו ומיצינו את אילת עד תום!
צללנו בחוף שמול מלון הנסיכה ובחוף אלמוג, היה מדהים! עשינו טיול טרקטרונים והיינו במצפה התת ימי.
המלון היה 10! לא היה חסר כלום, האוכל היה אחלה הבריכה הבארים ובעצם הכל 😛

הינה מקבץ ממש צנוע של 6 תמונות מהטיול:

בחנייה


זמן קצר לאחר ההמראה


במצפה התת ימי


מראש המצפה


אני במצפה


רותם בספינה עם התחתית השקופה


🙄

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.