139 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שטח ישראל ל-AF - סימן 2
דיון

שטח ישראל ל-AF - סימן 2

48 הודעות 6,652 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים























המשך יבוא.


Trigger כתב/ה:עומד להשתחרר שיש לך פתאום זמן לשטחים? 😛


מאוד קל לי לרדת עליך בחזרה, אבל אתה יודע שהייתי מתחלף איתך עכשיו... 🙂
#3 · לפני 18 שנים
תמונות מגניבות ביותר!!!... 🙂

מתי ההמשך השלישי יבוא??!
#6 · לפני 18 שנים
נראה מרשים אקו.

רק בקשה אחת יש לי - אחרי שמתחת אותנו מעט, תוכל להסביר ולהרחיב במה מדובר, ומתי מתוכנן שחרור השטח?
#8 · לפני 18 שנים
Kingfisher כתב/ה:נראה מדהים!!!!!! אני מתחיל לשקול ברצינות להתקין את פלקון שנית על המחשב!


איפה יהיה לך זמן לטוס? 😂 😂


סתם סתם..
רק בגלל....
בקיצור צור קשר
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#11 · לפני 18 שנים
Echo כתב/ה:

אני אפרסם היום את כל המידע ואענה על כל השאלות, תחזיקו מעמד 🙂
אני מקווה שאני לא יתפוצץ באמצה 😄
#12 · לפני 18 שנים
adislash כתב/ה:[quote="Echo"]

אני אפרסם היום את כל המידע ואענה על כל השאלות, תחזיקו מעמד 🙂
אני מקווה שאני לא יתפוצץ באמצה 😄[/quote]
אל תדאג אני אבוא לאסוף את החלקים... 😛
#14 · לפני 18 שנים
וכמה דברים, למה הפצצות והטילים בצבעי אימונים ולא בצבעים אמיתיים?
וגם האובייקטים שבתוך ישראל שבצבע ירוק, אילו של הרשות הפלסטינית?
#15 · לפני 18 שנים
אתה מלךךךךךךךךךךך .
אני כמה פרטים על המפה כל הכבוד 👏 👍

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.