התמונה האחת לפני האחרונה באמת מדהימה.
כי בשטח ישראל הרגיל גם ת"א, גם חיפה, גם ירושלים, אפילו העיר העתיקה, הם נראים אותו הדבר, כמו עיר סטנדרטית בפאלקון.
למיטב ידיעתי בעיר העתיקה אין מרכז מסחרי עם שלטי חוצות...
אהלן איתי, נחמד לראות אותך שוב איתנו, מה קרה עומד להשתחרר שיש לך פתאום זמן לשטחים? 😛
היית מומחה השטחים אצלנו בטייסת ואני רואה שנשאר לך הכישרון, שיהיה בהצלחה בהמשך מר ECHO 😎
תמונות באמת מרשימות 🙂
עושה חשק לטוס באמת מעל איזור שאני מכיר ואכפת לי ממנו ולא מעל קוריאה או הבלקנים... 😉
האם תהיה/יש אופציה של החלפת עונות לשטחים האלה? כי כמו שרואים בתמונה הראשונה למשל,
גם בחורפים הכי אופטימיים בארץ, איזור רמת דוד בחיים לא היה כזה ירוק....
גם הואדיות בנגב...
אז רק שהצבעים יהיו מתאימים יותר לארצינו היבשה יחסית.
מחכה לתוצאה הסופית, כל הכבוד 👏
רון