131 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שטח ישראל ל-AF - סימן 2
דיון

שטח ישראל ל-AF - סימן 2

48 הודעות 6,652 צפיות לפני 18 שנים
#2 · לפני 18 שנים
יאללההההההההההה איזה יופייייי!!!

אין איןןןןןןןןן אתה בכוונה מדליק אותנו יאללהההההה מתי תשחרר את זהההההה
ואייי איזה יופיי....F-16D40 של העקרביםםםם איזה סוסססססס

מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#3 · לפני 18 שנים
אמובולנס!!!!!!!!!!!!!!
אני צריך אמובולנס!!!!!!!!!!!!!!!!!

"...ובבקשה דוק אני לא יכול למות עד שאני אטוס לפחות 2 דקות בחבילה החדשה של ישראל. אתה חייב לי את זה לפחות דוק!!!!"

כל פעם שאת מוסיף כאן הודעה ECHO אנשים בביתים שלהם נופלים מהכסאות שלהם.

כל הכבוד!!!!!
HAMMER
מ"ט 117 טייסת הסילון הראשונה
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
#4 · לפני 18 שנים
Bigalon כתב/ה:

כל פעם שאת מוסיף כאן הודעה ECHO אנשים בביתים שלהם נופלים מהכסאות שלהם.
!!!!!


😂


איך החתימה ??
הטובים לטיס ,הטובות לטייסים!
#6 · לפני 18 שנים
איזה עצבניייי
וואוו
אהבתי את הגורדי שחקים
מה זה תל אביב
וכל האיבזור!!1
שיחקת אותה



מהירים כברק - עוקצים כעקרב
#10 · לפני 18 שנים
חח מצחיק אותי דבר אחד....
למה לא השתמשתה במודל הזה??:


בכל מקרה מגיע לך ח"ח על העבודה🙂
118...Big things are done secretly
#13 · לפני 18 שנים
Eagle_King, אני יודע אחי אבל תקרא מה הוא כתב:

Slim כתב/ה:חח מצחיק אותי דבר אחד....
למה לא השתמשתה במודל הזה??:


בכל מקרה מגיע לך ח"ח על העבודה🙂



התכוונתי למצחיק ולפי דעתי הוא לא השתמש בח"ח אלא ב חחח -מצחיק כאילו.
#14 · לפני 18 שנים
אני מבקש ממכם להסדיר את הדיון בצורה בוגרת! היאבקות בוץ! 👍

אתם באתם תמשיכו להתווכח על האם חח זה חחח או חח זה חיזוק חיובי?

בימים זוגיים זה חחח ובאי זוגיים זה חיזוק חיובי....אני כמו שלמה המלך רק עם IPOD
#15 · לפני 18 שנים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אחי אין ספ שאתה מהסטי"לים 😄

תגיד לי אחי מישהו פה יודע מה קורה עם איתי (echo( בדר"כ כל כמהימים הוא משחרר תמונות או הודעה אבל אני רואה שאין שטום תגובה ממנו מי שהו דיבר איתיו או מדבר?

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.