90 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שטח ישראל ל-AF - סימן 2
דיון

שטח ישראל ל-AF - סימן 2

48 הודעות 6,652 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
dorshoshani, תגיד לי באיזה כיתה אתה?.. אתה לומד הבנת הניקרא?...
רשמתי שמצחיק אותי שהוא לא השתמש במודל היותר מדוייק
118...Big things are done secretly
#2 · לפני 18 שנים
Slim, מה הקשר הבנת נקרא?!
אתה רשמץ:
חח מצחיק אותי דבר אחד....
למה לא השתמשתה במודל הזה??:

לא רשמת שמצחיק אותך שהוא בחר לא במודל היותר טוב !!!
אז שאלתי מה הצחיק אותך להבא לפני שאתה יורד על אחרים תבדוק אותך....

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.