53 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס פאטץ חדש - 1.03
דיון

פאטץ חדש - 1.03

12 הודעות 1,993 צפיות לפני 20 שנים
#2 · לפני 20 שנים
אך שאני קונה סטיק אני ישר מוריד את הפאצ' ומשחק איתו שאני יסדר הכל רוצה טיסת רשת ?

Preflight Forums Administrator
#3 · לפני 20 שנים
אני חושב שכל מי שטס פאלקון, חייב לרכוש את "אלייד פורס" . זה העתיד של הפאלקון.
(תיכף עירן יחטיף לי פה על FF4 😉 ).

אני מקווה שיהיו פה בקרוב טייסים שיילמדו לטוס פאלקון היטב , כלומר לשלוט בכל מה שקשור לטיסה , נשקים , מתגים וכו , ונוכל להתחיל לטוס ברשת.
Peten
#4 · לפני 20 שנים
אני דווקא חושב שהעתיד של פאלקון הוא בFF4 וקוברה.
אבל בוא לא נפתח את זה כדיון פה.
בקרוב אשיג אלייד פורס עוד לא טסתי בו.
#5 · לפני 20 שנים
Peten כתב/ה:אני חושב שכל מי שטס פאלקון, חייב לרכוש את "אלייד פורס" . זה העתיד של הפאלקון.
(תיכף עירן יחטיף לי פה על FF4 😉 ).



אם כבר מדברים על עתיד-אז העתיד של פאלקון הוא ב-Fighter Ops ואין על זה ויכוח-......מישהו פה זוכר את פאלקון3 בכלל?....חחחח...היו ימים...מי היה מאמין שנדבר על קוברה ....
בכל אופן-נראה שאלייד מתחילים לפתוח דלתות גם בפני הCoded ...אולי יום אחד יהיה שטח ישראל גם באלייד... 💡
הייתי פעם פאלקוניסט......
#6 · לפני 20 שנים
מה שיש בפאלקון+FF3 ומעלה שקשור לחה"א הישראלי לא יהיה באף סימ' אחר.
מישהו רוצה להיתווכח על זה?
#7 · לפני 20 שנים
Peled כתב/ה:[quote="Peten"]אני חושב שכל מי שטס פאלקון, חייב לרכוש את "אלייד פורס" . זה העתיד של הפאלקון.
(תיכף עירן יחטיף לי פה על FF4 😉 ).



אם כבר מדברים על עתיד-אז העתיד של פאלקון הוא ב-Fighter Ops ואין על זה ויכוח-......מישהו פה זוכר את פאלקון3 בכלל?....חחחח...היו ימים...מי היה מאמין שנדבר על קוברה ....
בכל אופן-נראה שאלייד מתחילים לפתוח דלתות גם בפני הCoded ...אולי יום אחד יהיה שטח ישראל גם באלייד... 💡[/quote]

שמע , אתה שומר יותר מיידי סודות בזמן האחרון 😄 .

תענה לי בפרטי.
Peten

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.