#1
·
לפני 21 שנים
אתר יפה מאוד !! המון בהצלחה איתו!
אממ יש לי שאלה קטנה אני חייב עזרה דחוף - אני רוצה להשיג ת הסימולטור פאלקון 4.0 ורציתי לדעת מאיפה אפשר להשיג אותו וכמה הוא עולה..
יש אפשרות להוריד אותו?... אני חייב את הסימולטור הזה...
תודה!
אממ יש לי שאלה קטנה אני חייב עזרה דחוף - אני רוצה להשיג ת הסימולטור פאלקון 4.0 ורציתי לדעת מאיפה אפשר להשיג אותו וכמה הוא עולה..
יש אפשרות להוריד אותו?... אני חייב את הסימולטור הזה...
תודה!