פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
89
חברים מחוברים
42
23
24
"
.
=
[
[
a
a
A
A
A
A
a
A
A
+65
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
meijin
m
meijin
אסף ספיר
13
פוסטים
חבר/ה מ-04/2005
ביקור אחרון לפני 21 שנים
חתימה
אסף ספיר.
פעילות אחרונה בפורומים
10 פוסטים
משחקים / נוסטלגיה · לפני 21 שנים
סקין של הרעם
[quote:079e9632d8="LeoJr"](...) למי שלא הבין, הבחור החביב הנ"ל מבקש קרדיט. בכל זאת, הוא יוצר הסקין. Leo, אנחנו אוהבים אותך!!!
תעופה וביטחון · לפני 21 שנים
מי שעוד לא יודע..מטוס ברק דו מושבי מבסיס רמת דוד התרסק...
[quote:41b1864543="109ICEMAN"]הם נטשו ממש ליד הקרקע חשבתי שיש כללי בטיחות לנטישת מטוס יש גבהים מסויימים לזה. :? אז תחשוב שוב. לא ,סתם, כל
תעופה וביטחון · לפני 21 שנים
קודם כל
קודם כל, יש פורום של פאלקון 4. שנית, הסיכוי להשיג אותו נמוך מאוד (חברים וכד'), לקנות אני לא מאמין שתמצא, אולי בebay. שלישית, לצרוב זאת עברה על החוק, אז לפחות
תעופה וביטחון · לפני 21 שנים
"מפצחת הבונקרים"
[quote:07cac25196="jet-fighter"] אבל לעינייננו זה נכון שהוא מפוזר אבל יש רק 3 בניינים שחשוב לפגוע בהם: 1. בניין הפיתוח 2. בניין האורניום 3. האנגר ראשי[/qu
תעופה וביטחון · לפני 21 שנים
הידעתם?!
[quote:a4724eb535="DesertFalcon"]דאמט מעתיקן אווטר... והיא באמת החליפה את הפייפר נראה לך שמטוס בוכנה יכול להחליף מטוס סילון? האמת שנראה לי
תעופה וביטחון · לפני 21 שנים
"מפצחת הבונקרים"
ממ..לא הולכים להפציץ את הכור האירני. נתחיל מזה שלישראל יש כבר הרבה זמן פצצות חודרות בונקרים. (למשל הMK83 שהשתמשו בהם ב"אופרה" אפשר להגדיר אותם גם אותו דבר, לא?
תעופה וביטחון · לפני 21 שנים
היחידות ה"אפלות של חיל-האוויר"
[quote:6ec0df9ea0="jet-fighter"]ההבדל במדי צנחנים הוא: א. הכומתה- צבע אדום, למרות שהם הלכו עם כומתת חיל האוויר. ב. צבע הנעלים- לצנחנים יש נעליים אדומות חומות
תעופה וביטחון · לפני 21 שנים
היחידות ה"אפלות של חיל-האוויר"
[quote:558a109f41="אורח"]אני מודה גם לך על ההקשבה ועל הידע, לגבי המדים, אני חושב שבעבר הם כן הלכו עם מדי צנחנים. בתודה יוני! יש כוח! :D מה
תעופה וביטחון · לפני 21 שנים
היחידות ה"אפלות של חיל-האוויר"
[quote:d25a78010d="jet-fighter"]כמה דברים: 1. אסף, אנחנו מברכים אותך על הצטרפותך לאתר, ישר כוח! :D 2. שלדג כן עושים את מה שכתבתי- הסבר- אבא שלי טייס והוא היסב
משחקים / נוסטלגיה · לפני 21 שנים
"כוכב כחול"יש מצב שיקום לתחייה?
[quote:39e390db90="106thE-LOL"]אני בטוח שאם נפנה אליהם הם ירצו כמה אחפי דולרים אם בכלל לא יותר ואם בכלל יסכימו לתת לנו את זה אחרי הכל זה קוד פיתוח לכל מחשקי JAN