129 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים הצעות לשיפור / הערות ומתן פידבק אמוטיקון חסר.
דיון

אמוטיקון חסר.

22 הודעות 3,538 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
אוו Wow , איזה כייף!!! 👍

כל הכבוד חברים. אני רואה שלהיות נודניק זה לא תמיד רע. 🤣 (אני מיתכוון אלי)

הבירה עליי ג'אמעה. 😁 😁 😁

תודה רבה!!!
#2 · לפני 18 שנים
עידכון:

נוספו עוד 24 סמיילים לאתר. כעת ישנן ממש שתי שורות שלמות של אייקונים בתגובה המהירה. אם העיניין נהפך למטרד אנא דווחו על מנת שאוכל לצמצם את הכמות בתגובה מהירה. (עדיין תיהיה אפשרות להוסיף את האיקונים דרך שלח תגובה המורחב) 😎

אשמח לתגובות 🤔

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.