139 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים הצעות לשיפור / הערות ומתן פידבק אמוטיקון חסר.
דיון

אמוטיקון חסר.

22 הודעות 3,538 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
לא מוצא לאיזה פורום לשייך את הפוסט הזה.

בין האימוטיקונים שאנו יכולים להישתמש בהם, אני לא מוצא thumbs up .(בוהן למעלה). למה?

זהו אחד מהיותר פופולריים בפורומים ומביע שביעות רצון ללא צורך במחיאות כפיים.

אם מישהו יוסיף אותו זה יכול להיות נחמד מאד.

תודה.

אגב עכשיו שאני חושב על זה גם את "מיתגלגל מצחוק על הריצפה " אני לא רואה.
#3 · לפני 19 שנים
אתה מתכוון לסמיילים שונים?
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#5 · לפני 19 שנים
נכון, אני מיתכוון לסמיילים. בפורומים האמריקאים הם ניקראים אימוטיקונ"ז (מביעי רגשות)
פשוט סמיילים זו לא המילה הנכונה מכיוון שהרבה מהרגשות המובעים רחוקים מלהיות משהו הקרוב לחייכנים. ראו במו עייניכם.
#7 · לפני 19 שנים
יש אתר של סמיילים מגניבים ומעולים, פשוט הוא כרגע בשיפוצים...בעוד כמה ימים שזה יסתיים אני אעלה כמה סמיילים שאהבתי!
#8 · לפני 19 שנים
106thE-LOL כתב/ה:Mannie הייתי שמח אם הייתה מפרסם כמה מהם כאן בדיון על מנת שאוכל להוסיף אותם 😉



לא יודע איך עושים את זה, אם ידריכו אותי איך לעשות זאת, אשמח לצרף מיספר דוגמאות.

תודה.
#12 · לפני 19 שנים
יפה יפה חברים. תודה רבה לכם.

עכשיו מה שנותר לי לשאול זה, האם הסמיילים הללו ימצאו יחד עם אילו שכבר קיימים? או שאני צריך להכיר איזושהי קומבינה על מנת לצרף את הסמיילי הרצוי לפוסט.
1
106thE-LOL
3,174 פוסטים · נתניה
#13 · לפני 19 שנים
Mannie אכן כן: הוספתי את הסמיילים שמתאימים לשאר הסמיילים שבאתר ואתה מוזמן להתחיל להשתמש בהם 👍

נ.ב הם מופיעים ביחד עם כל הסיימיילים שבתגובה המהירה וב"הצג מחוות נוספות" שבשלח תגובה ➡️

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.