106 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים +++אשכול הציורים של הקהילה+++
דיון

+++אשכול הציורים של הקהילה+++

43 הודעות 5,229 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
חבר'ה אני פתחתי אשכול ציורים שכול הציורים יפורסמו פה...
כי ההנהלה החליטה שמשום מה לא צריך להיות דביק..
אז תאשכול הזה אתם יכולים להקפיץ...!!
ועכשיו........

קצת נוסטלגייה חבר'ה!!!
עיט(סקייהוק) שציירתייי
לפי שעתי יצא נחמד...
http://img79.imageshack.us/img79/2531/1205071742io5.jpg

תגובות!! 🙂 🙂 🙂

מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#2 · לפני 19 שנים
כמובן הסופה שלי....:



הכנתי רעם כמובתך לפני איזה שבועיים אבל לא היה לי כוח להעלות אז אני יעלה אותו בקרוב!!
#7 · לפני 19 שנים
והנההההה שוב אני עם 3 ציורים...אתם תחליטו איך..

טוב נתחיל מהראשון...המטוס שיכל להפוך לאגדה
הלביא!!!

http://img53.imageshack.us/img53/6036/3133ri3.jpg

ועכשיו משהו שלא קשור והפעם לא קשור למטוסים וזה..
אבל ככה שתדעו שיש עוד דברים לצייר..קבלווו...

http://img53.imageshack.us/img53/330/3341px2.jpg

http://img403.imageshack.us/img403/5489/8646ev0.jpg

תודה ליניב שסרק לי תציורים..!!

ויאללההה תגובות חבר'הההה!! 😄 😄

מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#9 · לפני 19 שנים
חח יקרנףףף
כל הכבוד אחי...
ציורים מדהימים
כשרון מבוזבז



מהירים כברק - עוקצים כעקרב
#10 · לפני 19 שנים
רק דבר אחד שמאוד הפריע לי בכל הציורים שלך:
הכנף בצד הרחוק, נראית כאילו היא יוצאת בזווית למעלה מהמקום, בגלל שאתץה מצייר אותה מאוד גדולה.
תנסה לצייר אותה קצת יותר קטנה ובזוויות שונות, כדי שתראה יותר מציאותית.
חוץ מזה, הציורים שלך מאוד יפים!
תמשיך להעלות ולשתף אותנו.

קורס טיס מס 162 HERE I COME
#12 · לפני 19 שנים
[size=24][size=9]קצת נוסטלגייה חבר'ה!!!
עיט(סקייהוק) שציירתייי
לפי שעתי יצא נחמד...
http://img79.imageshack.us/img79/2531/1205071742io5.jpg

תגובות!! 🙂 🙂 🙂[/quote]
[/size][/size]





הציור יפה אבל שכחת שבמבת מהצד לא רואים את הכנף השניה.
החיים זה כמו f-117 אתה צריך להגיע למטרה בלי שיפילו אותך , ולחמוק מכול מי שמנסה להפריע לך
#13 · לפני 19 שנים
rubip כתב/ה:חבר'ה אני פתחתי אשכול ציורים שכול הציורים יפורסמו פה...
כי ההנהלה החליטה שמשום מה לא צריך להיות דביק..
אז תאשכול הזה אתם יכולים להקפיץ...!!
ועכשיו........

קצת נוסטלגייה חבר'ה!!!
עיט(סקייהוק) שציירתייי
לפי שעתי יצא נחמד...
http://img79.imageshack.us/img79/2531/1205071742io5.jpg

תגובות!! 🙂 🙂 🙂



מממ.... יפה מאוד !
אבל ... למה אין לו צינור פליטה ?!
ארדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם אמחצם ולא יכלו קום יפלו תחת רגלי
#14 · לפני 19 שנים
אפשר חתימה?!!...סתם

ציורים יפים מאוד!!!!...איזה קהילה יש לנו!!!

כל הכבוד 😁 👏
#15 · לפני 18 שנים
הנה שוב קופץ לו אשכול הציורים...
ואני מביא לכם ציור נחמד שציירתי...

[/URL][/img]

תנו בתגובות חבר'ההה

מהירים כברק, עוקצים כעקרב

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.