#1
·
לפני 19 שנים
חבר'ה אני פתחתי אשכול ציורים שכול הציורים יפורסמו פה...
כי ההנהלה החליטה שמשום מה לא צריך להיות דביק..
אז תאשכול הזה אתם יכולים להקפיץ...!!
ועכשיו........
קצת נוסטלגייה חבר'ה!!!
עיט(סקייהוק) שציירתייי
לפי שעתי יצא נחמד...
http://img79.imageshack.us/img79/2531/1205071742io5.jpg
תגובות!! 🙂 🙂 🙂
כי ההנהלה החליטה שמשום מה לא צריך להיות דביק..
אז תאשכול הזה אתם יכולים להקפיץ...!!
ועכשיו........
קצת נוסטלגייה חבר'ה!!!
עיט(סקייהוק) שציירתייי
לפי שעתי יצא נחמד...
http://img79.imageshack.us/img79/2531/1205071742io5.jpg
תגובות!! 🙂 🙂 🙂




