99 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים +++אשכול הציורים של הקהילה+++
דיון

+++אשכול הציורים של הקהילה+++

43 הודעות 5,229 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
פששששש
רובי אתה עם הפרחים שלך
כל הכבוד..
!!!



מהירים כברק - עוקצים כעקרב
#4 · לפני 18 שנים
הנה תמונה שלי מלפני שנה בערך ....נשבע לכם שזה שלי...{אני אומר את זה כי אף אחד לא מאמין לי חוץ מהמורה שלי שעזר לי...}

#5 · לפני 18 שנים
elnatan-isr, חתיכת ציורי אחיי!! מדהים!!
אני עוד תינוק לידך!!

מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#6 · לפני 18 שנים
חח אל תגזים...אני כולה בן 15 {חח 😛 סתם...}

דרך אגב אהבתי תFALCON לפנים!

חח יוצא שאני ואתה היחידים ששמים פה תמונות! 😂
#7 · לפני 18 שנים
אני הייתי מעלה גם ציורים שלי, אבל זה אסור ע"פ אמנת ז'נבה.
בוא נאמר שציור של תלמיד תיכון מוגבל שמשעמם לו בשיעור היסטוריה, לא כל-כך חוקי... 🤣
#10 · לפני 18 שנים
afik_t_king כתב/ה:בנית דאון מבלזה שמשפריץ דם? מוכשר...


זה מה שאתה חושב על הדורניר???
''הדם'' הזה זה נוטבים לידיעתך!
ועבדתי על זה נורא קשה.
על תזלזל...
#11 · לפני 18 שנים
afik_t_king כתב/ה:בנית דאון מבלזה שמשפריץ דם? מוכשר...


מעניין אותי .. איך אתה יודע שזה דווקא בלזה? (סתם... 😄 )

אני רואה את הציור של Viper כציור מאוד אמנותי שמתאר היטב את זוועות המלחמה...

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#13 · לפני 18 שנים
ציור מאוד מרשים.
האחיינית שלי התחילה לבכות כשראתה את הציור.
כנראה זה בגלל שזה הזכיר לה את זוועות המלחמה, או משהו אחר? 😉
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#14 · לפני 18 שנים
Eagle_King כתב/ה:ציור מאוד מרשים.
האחיינית שלי התחילה לבכות כשראתה את הציור.
כנראה זה בגלל שזה הזכיר לה את זוועות המלחמה, או משהו אחר? 😉

אני בטוח שמשהו אחר... 😄
#15 · לפני 18 שנים
אללה מחר אני יעלה עוד תמונה מדהימה
לקח לי שעה לצייר אותה (באמת)

קיצר תכינו את עצמכם 🙂

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.