81 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים מועדון הטייסים ההרכב האתני של האתר
דיון

ההרכב האתני של האתר

30 הודעות 3,630 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
אז איזה עדה דומיננטית באתר?
אשכנזים,מרוקאים וכו'
עמרי גילת.
#4 · לפני 19 שנים
רוסי(ממוצא קזאחי-מקזאחסטאן).
והכי חשוב כולם יהודים
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#5 · לפני 19 שנים
אשכנזי וספרדי שילוב לא קשור אבל אין מה לעשות

אפיק שילוב רצחני אנחנו איתך חחחח סתם אחי 😄
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#6 · לפני 19 שנים
אני בוכרי רצחני!!!
חח למרות שאנשים אומרים לי שאני אפילו לא קרוב... 😎

מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#8 · לפני 19 שנים
אפיק תהיה חזק...סתם סתם
אני פולני 100% ד.א ואני מה זה לא נראה כזה!! תמיד שפוגשים אותי בטוחים שאני מרוקאי או עיראקי...
עמרי גילת.
#10 · לפני 19 שנים
חצי איראני חצי אפגאני...
ד"א אני לא נראה כזה, תמיד חושבים שאני אתיופי משום מה 😂

חחחח מה זה הדיון ההזוי הזה? 😂 😂


האמת שאני חצי רומני וחצי הונגרי (אשכנזי)...
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#11 · לפני 19 שנים
אני שליש טרג'קמניסטני ושני-שליש איי-פארויי (איך שאפשר לרשום את זה)

לא לא...את האמת...

אני חצי דרום-קוראני וחצי צפון קוראני
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
t
tomdor
510 פוסטים · איפה שהוא באשדוד
#12 · לפני 19 שנים
אני חצי מרוקאי חצי טוניסי


טום דור..
דרכים ליצירת קשר
EMAIL: TOM610@GMAIL.COM
MSN: TOMDOR610@GMAIL.COM
#13 · לפני 19 שנים
נכון תמיד שמדברים על זה יש מישהו שבא ומתחיל כזה"אני חצי מרוקאי שני שליש פולני חמישית רומני עשירית ספרדי וכו'😛😛
עמרי גילת.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.