#1
·
לפני 20 שנים
Ronen_101 כתב/ה:באמת יפה יקיר כל הכבוד !
תגד אתה תשים את השלט בכניסה גם ?
Ronen_101 כתב/ה:יפה יקיר ומי שלח את התמונה ? 💡
Ronen_101 כתב/ה:ישנתי שעתיים אחרי שחזרתי מהבית חולים וזה מה שאני רואה ממש יפה יקיר מזל טוב 🙂
מה שאמרתי עזר בסוף ?
ד"א שים לב שהשלט הפוך אבל זה ניראה לי משהו קטן לעשות שזה יהיה כמו השתקפות של הצד השני






התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.