#1
·
לפני 20 שנים
yakird,
תתפלא יש לו פונטים בעברית 😂
שלחתי לו עוד ביום שהכרנו את כל הפונטים בעברית.
לדעת מה הוא עושה -אף אחד לא יודע עדיין מה אנחנו בדיוק עושים ,מלבד FF Team ,גם הפוטובוקט שלנו עם יותר מ 8 עמודים חסום...
וטוני דווקא אמר לי שפנית אליו וביקשת עזרה בטקסמאפינג,אז אם ככה אני מבין שאתה מסתדר.
ובחירת LOD נכון-זה עיניין מקצועי,לא יותר.
תתפלא יש לו פונטים בעברית 😂
שלחתי לו עוד ביום שהכרנו את כל הפונטים בעברית.
לדעת מה הוא עושה -אף אחד לא יודע עדיין מה אנחנו בדיוק עושים ,מלבד FF Team ,גם הפוטובוקט שלנו עם יותר מ 8 עמודים חסום...
וטוני דווקא אמר לי שפנית אליו וביקשת עזרה בטקסמאפינג,אז אם ככה אני מבין שאתה מסתדר.
ובחירת LOD נכון-זה עיניין מקצועי,לא יותר.
הייתי פעם פאלקוניסט......
