54 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 פרויקט רמת דוד .
דיון

פרויקט רמת דוד .

158 הודעות 16,489 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
אין צורך להוסיף אנטנות...זה מספיק טוב גם ככה.... שווה להשקיע את המאמצים על מודולים אחרים ....יקיר קבל ח"ח על ההשקעה...
#3 · לפני 20 שנים
אחרי שלמדתי לפמות מודלים הנה מיפוי ראשון שלי :
הד"תק של 117
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS
#5 · לפני 20 שנים
תודה סוניק .
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS
#7 · לפני 20 שנים
אני גם באמצע סקין ליסעור :
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS
#9 · לפני 20 שנים
yakird,

סקין יפה...אבל ד"א: המודל הזה של ה-CH53 לא בטוח שיהיה כלול ב-DataBase של FF4 ...בכל מקרה עבודה יפה...תיצור קשר עם טוני הוא מצא את המדריך של קאספר...
הייתי פעם פאלקוניסט......
#10 · לפני 20 שנים
רועי - כן אני הולך להוסיף את כל הכיתובים הקטנים בסקין .
עירן - תודה , אני אצור קשר איתו .
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS
#12 · לפני 20 שנים
sagid כתב/ה:יקיר עבודה יפה....כנס למסנג'ר אם יש לך זמן

אני בבית ספר עכשיו יש לי שעתיים חופשיות אבל אין פה מסנגר או איסיקיו 🤔
בכל מקרה קרא את ההודעה הפרטית ששלחתי לך .
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS
#13 · לפני 20 שנים
yakird,
יקיר-בקשר לסקין כמה הערות:
נראה שאלו טקסטורות 2048....למה כ"כ גדול?זה לא נחוץ...עדיף 512 או 1024.
דבר שני ....עכשיו שמתי לב שאתה השתמשת ב-LOD הלא נכון.עדיף להשתמש באלו של המודל עם הטנקים עליו,זה יותר קרוב למודל שחיל האוויר משתמש בו...אבל הוא נחוץ טקסמאפינג....יש לך מושג בטקסמאפינג?.......תשאל את טוני אם הוא יכול לעזור לך,הוא עשה משהו ממש יפה ליסעור...
...והחלונות נמוכים..... 😱
הייתי פעם פאלקוניסט......
#14 · לפני 20 שנים
יקיר בטח ממפה לעצמו את המודל ככה שהוא לא צריך עזרה בזה עירן.
הלוד לא חשוב הסקין יהיה אותו סקין לשתיהם אחרי זה.
מ'זתומרת יותר קרוב לזה של חיל האויר הישראלי? זה אותו מודל רק ששמו עליו נתיקים עם יסעור של חיל האויר יעיף את הנתיקים זה יהיה בדיוק אותו הדבר.
למה 512 עם אפשר 2048? כמה שיותר גדול יותר טוב ואיכותי.
אחלה עבודה יקיר!
#15 · לפני 20 שנים
Peled כתב/ה:yakird,
יקיר-בקשר לסקין כמה הערות:
נראה שאלו טקסטורות 2048....למה כ"כ גדול?זה לא נחוץ...עדיף 512 או 1024.
דבר שני ....עכשיו שמתי לב שאתה השתמשת ב-LOD הלא נכון.עדיף להשתמש באלו של המודל עם הטנקים עליו,זה יותר קרוב למודל שחיל האוויר משתמש בו...אבל הוא נחוץ טקסמאפינג....יש לך מושג בטקסמאפינג?.......תשאל את טוני אם הוא יכול לעזור לך,הוא עשה משהו ממש יפה ליסעור...
...והחלונות נמוכים..... 😱

עירן הסקין ב1024 פשוט פירטתי אותו טוב .
שמחליפים משהו במשהו אז הכול משתנה ככה שזה בככל לא חשוב במה אני מחליף .
אני יודע טקסמאפינג כמו שרן אמר .

אני כבר יודע מה הוא עושה ודווקא לו יש בעיות כי אין לו פונטים בעברית
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.