113 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 שלום אני חדש
דיון

שלום אני חדש

18 הודעות 3,343 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
אין לא אקשקש הרבה. התייאשתי דיי הרבה פעמים מפאלקון 4, עכשיו כשגיליתי את הקהילה קיבלתי מוטיבציה לחזור ולנסות, בתקווה שאני אגיע לרמה שאני אוכל לטוס איתכם.

קצת פרטים עלי, שמי גיל, בן עוד מעט 17 מחיפה.
💡 נעים להכיר 😄
#2 · לפני 20 שנים
ברוכה הבאה לקהילה
נשמח לעזור לך בכל שאלה, תסתכל פה במדריכים של פאלקון הם יעזרו.

נעים להכיר.
גם אני מחיפה.
😁
מפקד טייסת "הסילון הראשונה" הוירטואלית!!!
#4 · לפני 20 שנים
שלום לך! אני לא שחקן של פלקון 😛
אבל זה לא מונע ממני לברך אותך לקהילה! ברוך הבא :] 😁
#6 · לפני 20 שנים
שלום! וברוך הבא לקהילה שלנו :] מקווה שתהנה פה ותלמד, אני לא שחקן של פאלקון, אלא של מיקרוסופט פלייט סימולטור 🙂.

ברוך הבא.
#8 · לפני 20 שנים
אני מקווה שאתה אוהד של הירוקים 😛


*********חבל על ההפסד המשפיל!!********** 😁 😁 😁
#9 · לפני 20 שנים
וואלה? מאיפה בחיפה? בן כמה?


עגם אני עוד מאט 17.

לא בדיוק חיפה, נשר, זה צמוד לחיפה.
מפקד טייסת "הסילון הראשונה" הוירטואלית!!!
#11 · לפני 20 שנים
תודה לכולם על התגובות, אני כבר רואה שזאתי אחלה קהילה 🙂
אני גר בשכונת אחוזה אגב...
#14 · לפני 20 שנים
אם אתם רוצים לדעת יותר פרטים אחד על השני, אז לפי דעתי תעברו לדבר בפרטי.
#15 · לפני 20 שנים
ברוך הבא אל תשכח לראות את האזורים של המדריכים וההורדות

Preflight Forums Administrator

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.