58 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 ITO2 Theater -released !
דיון

ITO2 Theater -released !

68 הודעות 9,122 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
היי פלד
האם תוכל לשלוח לי את התמונות שיש לך?
אני מדבר כמובן על התמונות ששלחו לך מרוסיה,לא את אלו מהאינטרנט.
אני אשמח לראות!

gilh86@gmail.com

ואיך אני אוכל להשיג את טוני?
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#3 · לפני 19 שנים
Dingo כתב/ה:פלד

המקור שלי בעניין הזה זה: osprey's Arab Mig-19 and Mig-21 units in combat
עזוב שהספר הזה נכתב ע"י פרו מצרי (כל נתוני ההפלות שם ממוצאים לחלוטין)
אבל בנוגע,לתמונות-אין מה להתווכח.


WHO'S The Author of this book pls ?
הייתי פעם פאלקוניסט......
#4 · לפני 19 שנים
Tom cooper

יש לי עוד ספרים שלו:
Iranian f-14 Tomcat units in combat

Iranian f-4 Phantom units in combat

הוא כתב את הספרים ביחד עם farzad bishop

תיקח את הספרים האלו מאוד בערבון מוגבל בגלל שטום קופר הוא אוהד ערבים ופרזד בישופ הוא אירני לשעבר...

טום קופר הוא גם הבעלים של האתר ACIG שזה אתר שמחוץ לתמונות הייחודיות שבו,כל הדברים בו הם בספק הסיפור האמיתי (בהתחשב בעובדה שהוא מתבסס על מקורות ערביים-שאמינותם תלוייה בספק).

שלחתי לך הודעה פרטית
#5 · לפני 19 שנים
Dingo,

גיל

אני דווקא חושב ש-ACIG הוא אחד המקורות המהימנים ביותר שקיימים ברשת !
זה ממש לא משנה אם הם פרו-ערבים או לא....
ב-ACIG תמצא גם מידע שמתבסס על מידע של דויד אזרץ ד"א לגבי סקינים וכאלה....אז הם לא הכי פרו-ערבים ...זה ממש לא משנה.....
וכו,ACIG היה אחד המקורות העיקריים שעליו התבססנו מלבד הישראליים כמובן.

בקשר לפרטית, תן לי לבדוק לך , אני אחזיר לך תשובה מחר,קצת עסוק 😉 🙂
הייתי פעם פאלקוניסט......
#6 · לפני 19 שנים
תודה רבה פלד
אני מעריך את זה.

בקשר לACIG-אין דרך לדעת האם המידע שם הוא מהיימן או לא...
הבעיה באתר היא שאין דרך לוודא את המידע בו דרך מקורות מהימנים משניים.
שזה אגב אחד מהתנאים לעימות מידע.

המידע שיש שם אולי אולי מעניין ומסקרן
אבל האם נכון-מי יודע...
אחרי מה שהם עשו בספר של המיגים-מספרי הפלות לא נכונים-שנראים מומצאים,ועוד כל מיני המצאות (בהצלבה לנתונים שיש לחיל האויר הישראלי ומקורות מערביים).
(טייס סורי שהפיל 7 מטוסים ישראלים בקרבות אויר.. מופרך לחלוטין)

בכלל,אני לא היתי מתבסס על פרופילים צבעוניים כדי לצבוע סקין..

הייתה פעם חברת מדבקות לדגמים (decals) שהוציאה מדבקות למיג 25 סוריים,ועל האריזה היה פרופיל צבעוני של המטוס.
הבעיה עם פרופילים היא שהיא אפשר לדעת מה הוא אותו מקור שעליו החברה התבססה.
חוץ מתמונה אחת,לא ראיתי תמונות טובות של מיג 25 סוריים..
אז לפי מה שנראה,החברה התבססה לרוב ע"פ ספקולציות-מה שפוגם בהערכה שלי כלפי החברה ודף המדבקות.
#7 · לפני 19 שנים
Peled כתב/ה:Slim,

היי סלים
אין שום סיבה שזה לא ירוץ לך כמו שצריך....עד עתה לא קיבלנו תלונות שזה לא עולה, ולפחות 30 אנשים טסים בזה ללא בעיות.
אני מקווה שהתקנת לפי הרידמי...אם יש קראשלוג בבקשה פרסם .
ולא זה לא מפוצץ בבאגים---הבאג היחיד קשור לקוקפיטים והפיתרון פורסם.
לא ידוע על עוד באגים רציניים ..
למען האמת אני מחכה כבר שיפוצצו בבאגים.... 😉

הבאגים מפורסמים כאן :
http://tactical.nekromantix.com/forum/viewtopic.php?t=21026

התקנתי F4 CD,FF3,COBRA ואז השטח.=\
118...Big things are done secretly
#9 · לפני 19 שנים
כן באמת מדהים מה שהוא עשה עם ה SRTM... ראית את התמונות משטח ספרד? נראה פשוט יוצא מהכלל, אני מקווה שיסתדר עם ישראל... זה שדרוג משמעותי לכל שטח, הופך את הכל להיראות הרבה יותר יפה ומציאותי...

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#12 · לפני 19 שנים
כן ! אני גם מקווה שזה ילך טוב !
טוני קיבל אתמול את האינסטולר של ה-SRTM מבלופרינט ! הוא הריץ אותו ....! ואמר שזה פועל יפה ! למרות שאין תמונות..... 😠 אבל אין שום סיבה שישקר.....אני מקווה שיפרסם תמונות בימים הקרובים.....
בכל מקרה - יש עתיד !
הייתי פעם פאלקוניסט......
#13 · לפני 19 שנים
Peled כתב/ה:כן ! אני גם מקווה שזה ילך טוב !
טוני קיבל אתמול את האינסטולר של ה-SRTM מבלופרינט ! הוא הריץ אותו ....! ואמר שזה פועל יפה ! למרות שאין תמונות..... 😠 אבל אין שום סיבה שישקר.....אני מקווה שיפרסם תמונות בימים הקרובים.....
בכל מקרה - יש עתיד !


סיפר לך שאנחנו עובדים ביחד? 🙂 יש כבר DB אחרי conversion... אני לא יכול לטוס בינתיים בגלל הקוקפיטים אני חושב אבל הקמפיינים רצים וכמעט כל הסקינים מתואמים (זו גירסת בטא ש T-REX הפך בשבילנו, בינתיים יש קצת בעיות להפוך את הגירסה הסופית... ככה שיש כמה בעיות קטנות). אני מאמין שלאט לאט נסדר אותו ל RV... לא יכול לחכות כבר שזה ירוץ 😄

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#14 · לפני 19 שנים
i_hawk כתב/ה:[quote="Ronen_101"]WOW


מה WOW יא קרוע לא ראית כלום...

http://tactical.nekromantix.com/forum/viewtopic.php?t=21003

😂[/quote]

ככה אתה מזלזל בי ? 😄
תאמין לי שחאיר כמה ת'רדים שעברתי מגיע לו הWOW הזה 🙂
ד"א זה נעשה בשיתוף עם Zaggy או שזה רק בלופרינט ?
כי השם זה BAZT - Blueprint And Zaggy

Preflight Forums Administrator
#15 · לפני 19 שנים
נראה לי שהפעם זה רק Blueprint ממש עשה את זה... ZAGGY נראה לי היה שותף בהתחלה אבל הוא עסוק עם לימודים אני חושב... מה שמזכיר לי... יש לי עבודה רצינית להגיש ביום שני... מקווה שהשביתה באוניברסיטאות תמשיך למרות שזה יבוא בהפוכה אח"כ 😄

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.