#1
·
לפני 19 שנים
Dingo כתב/ה:פלד
המקור שלי בעניין הזה זה: osprey's Arab Mig-19 and Mig-21 units in combat
עזוב שהספר הזה נכתב ע"י פרו מצרי (כל נתוני ההפלות שם ממוצאים לחלוטין)
אבל בנוגע,לתמונות-אין מה להתווכח.
Peled כתב/ה:Slim,
היי סלים
אין שום סיבה שזה לא ירוץ לך כמו שצריך....עד עתה לא קיבלנו תלונות שזה לא עולה, ולפחות 30 אנשים טסים בזה ללא בעיות.
אני מקווה שהתקנת לפי הרידמי...אם יש קראשלוג בבקשה פרסם .
ולא זה לא מפוצץ בבאגים---הבאג היחיד קשור לקוקפיטים והפיתרון פורסם.
לא ידוע על עוד באגים רציניים ..
למען האמת אני מחכה כבר שיפוצצו בבאגים.... 😉
הבאגים מפורסמים כאן :
http://tactical.nekromantix.com/forum/viewtopic.php?t=21026

Ronen_101 כתב/ה:WOW

Peled כתב/ה:כן ! אני גם מקווה שזה ילך טוב !
טוני קיבל אתמול את האינסטולר של ה-SRTM מבלופרינט ! הוא הריץ אותו ....! ואמר שזה פועל יפה ! למרות שאין תמונות..... 😠 אבל אין שום סיבה שישקר.....אני מקווה שיפרסם תמונות בימים הקרובים.....
בכל מקרה - יש עתיד !

i_hawk כתב/ה:[quote="Ronen_101"]WOW

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.