55 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 ITO2 Theater -released !
דיון

ITO2 Theater -released !

68 הודעות 9,122 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
הסטטיסטיקה מראה 35 הורדות כבר !

עם 8 זורעים בביטורנט ! !

מהירות ההורדה גדולה עכשיו עם כמות כזו של זורעים !

ועוד 5 יונקים..... 🙂
הייתי פעם פאלקוניסט......
#2 · לפני 19 שנים
ההודעה הזו היא לאותם אנשים שבכל זאת מקבלים CTD כאשר טסים בקוקפיטים של אייס עם השטח שלנו לאחר שהתקינו את פאטצ הקוקפיטים ! ( כמובן תוודאו שהם מותקנים לפני !)...
יש פיתרון פשוט מאוד :
http://tactical.nekromantix.com/forum/viewtopic.php?t=21026

תודה ל-ccc על הפיתרון ול-ranger822 .

זה לא באג , פשוט משהו שלא ניתן כרגע לפתור בפאלקון4 ...מקווים שפאטצ הבא זה יסודר.

בכל מקרה זה הפיתרון למי שכן מקבל CTD.

למספר אנשים זה יעבוד יפה אז תתעלמו מההודעה הזו.

ושוב....בבקשה RTFM.....הכל פשוט כתוב שם !

חג שמח !

פלד.
הייתי פעם פאלקוניסט......
#4 · לפני 19 שנים
Triple-H כתב/ה:משהו מתקדם עם השטח לגרסה של OF????


כן 🙂 ......וסבלנות , זה לא לוקח יום ולא שבוע....ולא , אין לי צפי , כי לא אני עובד על זה 😉
הייתי פעם פאלקוניסט......
#5 · לפני 19 שנים
Peled כתב/ה:[quote="Triple-H"]משהו מתקדם עם השטח לגרסה של OF????


אין לי צפי , כי לא אני עובד על זה 😉[/quote]

אז תתחיל 😄

lol

Preflight Forums Administrator
#7 · לפני 19 שנים
פלד
הסקרינשוטס נראים חבל על הזמן
אבל יש התקדמות 😳
#8 · לפני 19 שנים
משהו שלדעתי צריך לתקן בחבילה:
תצורות חימוש לא נכונות!
לדוגמא: מטוסים צרפתיים כמו מיסטר שנושאים עליהם פצצות מערביות כמו סנייק-איי..
זה לא נכון בעליל כי הפצצות המערביות נקלטו ביחד עם המטוסים כמו הסקייהוק והפנטום בסוף שנות ה 60.
ועד אז,המטוסים הצרפתיים נשאו עליהם פצצות צרפתיות. (מה שגם לחלק מהמטוסים בכלל לא הייתה להם את היכולת לשאת מטען פצצות,או שבחיל האור הישראלי בחרו לא לחמשם בהן)


צריכים לשות התאמה בין סוג החימוש למטוס ולתקופה..

גם הסקינים תריכים לשפר..
אני שמעתי פעם את הטענה כי"סקינים של מטוסי האויב לא חשובים בגלל שבלוו הכי מפילים אותם.."
איזה שטויות!
אם אתם רוצים להיות מדוייקים וריאליסטים,תיהיו ככה עד הסוף.
רוב הסקינים של המדינות הערביות מצאתי אותם כלא מדוייקים-הן מבחינת סמלים והן מבחינת צביעה.
ולצערי,גם חלק מהסקינים של מטוסי חיל האויר הישראלי לוקים בחסר...
#9 · לפני 19 שנים
Dingo כתב/ה:משהו שלדעתי צריך לתקן בחבילה:
תצורות חימוש לא נכונות!
לדוגמא: מטוסים צרפתיים כמו מיסטר שנושאים עליהם פצצות מערביות כמו סנייק-איי..
זה לא נכון בעליל כי הפצצות המערביות נקלטו ביחד עם המטוסים כמו הסקייהוק והפנטום בסוף שנות ה 60.
ועד אז,המטוסים הצרפתיים נשאו עליהם פצצות צרפתיות. (מה שגם לחלק מהמטוסים בכלל לא הייתה להם את היכולת לשאת מטען פצצות,או שבחיל האור הישראלי בחרו לא לחמשם בהן)


צריכים לשות התאמה בין סוג החימוש למטוס ולתקופה..

גם הסקינים תריכים לשפר..
אני שמעתי פעם את הטענה כי"סקינים של מטוסי האויב לא חשובים בגלל שבלוו הכי מפילים אותם.."
איזה שטויות!
אם אתם רוצים להיות מדוייקים וריאליסטים,תיהיו ככה עד הסוף.
רוב הסקינים של המדינות הערביות מצאתי אותם כלא מדוייקים-הן מבחינת סמלים והן מבחינת צביעה.
ולצערי,גם חלק מהסקינים של מטוסי חיל האויר הישראלי לוקים בחסר...


דינגו, תן קרדיט אחי!

לפי מה שראיתי לפחות למטוסים העיקריים יש סקינים מגניבים ביותר... השקעה כזו אני לא חושב שהייתה בשום שטח בעבר... חוץ מקוריאה שכבר קיבל אין-סוף צומת לב...

גם הקמפיינים לפי מה שראיתי הם עבודה יוצאת דופן של שחזור... אין שום דבר שמתקרב לזה בפאלקון...

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#10 · לפני 19 שנים
ברור שאני מפרגן!
אני חושב שזה חבילה אדירה!

אבל תסכים איתי שאם כולם יגידו שהכל יפה ולא התייחסו ל"פאקים" אז לא נתקדם לאף מקום..
חוץ מזה המפתחים רוצים לשמוע איזה דברים צריכים לשפר בחבילה-כדי להתקדם עד לשלמות.
עד עכשיו לא שמעתי את זה מרוב ה"איזה יופי,איזה יופי.."
#11 · לפני 19 שנים
Thanks Dingo for your feedback and comments !

as for the munitions , that's reworked for the nxt patch , all FM's were also reworked and will be fixed and edited for our nxt patch .

Now , as for your Skins comments....sorry to say that , but do again your researches...
all the skins are 100% accurated as the best websites pictures and a lot of research have been done ! look again , as for the Arab skins , again , do pls again your reasearches ! this is the first package and add on that the red side skins have been payed attentioned for , i guess you did not read the Readme..... 😉

The ITO2 Skins and Models have been based on the most accurated researches , that is a fact , if you are not agree with , look for the most accurated researches pls .... 🙂

No argue here my friend...

and thanks for comments !
הייתי פעם פאלקוניסט......
#12 · לפני 19 שנים
או שזה אני או שזה מפוצץ בבאגים...
לא מצליח לעלות בכלל את שטח ישראל הרגיל אלה רק 2007... שם אני רק מצליח לעבור בתפריטים לא יותר מזה.. איך שאני לוחץ על פלי בקמפיין זה סוגר לי את המשחק
118...Big things are done secretly
#13 · לפני 19 שנים
Slim,

היי סלים
אין שום סיבה שזה לא ירוץ לך כמו שצריך....עד עתה לא קיבלנו תלונות שזה לא עולה, ולפחות 30 אנשים טסים בזה ללא בעיות.
אני מקווה שהתקנת לפי הרידמי...אם יש קראשלוג בבקשה פרסם .
ולא זה לא מפוצץ בבאגים---הבאג היחיד קשור לקוקפיטים והפיתרון פורסם.
לא ידוע על עוד באגים רציניים ..
למען האמת אני מחכה כבר שיפוצצו בבאגים.... 😉

הבאגים מפורסמים כאן :
http://tactical.nekromantix.com/forum/viewtopic.php?t=21026
הייתי פעם פאלקוניסט......
#14 · לפני 19 שנים
פלד
קשה לי להאמין שאפשר להצהיר ש"הסקינים הם 100 אחוז נכונים"
כי,עם הניסיון שלי,אין כמעט בכלל תמונות של מטוסים סורים (לרבות המיגים המוקדמים)
ומיג 25,יש רק תמונה אחת שלו בשירות חיל האויר הסורי (ואני מדבר על תמונות ברורות-לא מגוגל-ארת'😉

באשר למצרים,יש סיפור מההפטרה בכל מה שנוגע לצביעה שלהם.
המצרים לדוגמא בתחילת שנות ה-70,צבעו את המטוסים בצבעים של מכוניות! ככה שהגוונים השתנו בין מטוס למטוס.
אני מדבר כמובן על חלק מהמטוסים,וגם על צביעות שהתבצעו במצרים בלבד..
כמובן שזה היה אילתור שלא עמד במבחן הזמן,אבל עדיין זה היה וזה מעניין.
המקור שלי בעניין הזה זה: osprey's Arab Mig-19 and Mig-21 units in combat
עזוב שהספר הזה נכתב ע"י פרו מצרי (כל נתוני ההפלות שם ממוצאים לחלוטין)
אבל בנוגע,לתמונות-אין מה להתווכח.

גם בכל הנוגע לנהלי הצביעה שלהם יש באלאגן:
על המטוסים הרוסיים לדוגמא-כל אחד מהם הוא עם סכמה שונה,עם גוונים שונים. ויש סכמות שנצבעו אצל היצרן ויש כאלו שפותחו במצריים (לדוגמא הסכמה התלת-צבעית).
כמו כן גם נוספים משתנים כמו גודל הדגל,הצורה שלו והאם הוא בלי או עם נשר באמצע (ויש לפחות 6-7 סוגים שונים של נשרים!)
גם על המיראז'ים-אותו הדבר-במיוחד על המיראז'ים היותר מוקדמים..

האפ-16 בחבילה צבוע בסכמה לא נכונה,שכן הצבעים של המצרים הם יותר בהירים.
גם המיקומים של הרואנדלים לא במקום..
יכול להיות שיש גם הבדל בסימולים בין המטוסים שנבנו בארה"ב לבין אלו שנבנו בטורקיה...


וגם הסקין של הירדני (מספר 555) הוא של מטוס דו מושבי-ולא חד.

גם למצרים ולירדני יש יכולת של טילי ספארו-ועבור זה נבנה פיילון מיוחד עבור נשיאת הטיל.
יש צורך בבניית מודל של הפיילון הזה עבור המטוסים הללו.

יש עוד הרבה דברים שצריך לעבוד עליהם-לדוגמא כיתובים על המטוסים וכו..

קיצור הבנת את הנקודה
#15 · לפני 19 שנים
Dingo,

Thanks Dingo for your comments , much appreciated here !

i am not the skinner (Tony,ranger822 is the one) so i can not argue about that...hi

as for pictures , i am not so concerned , i got many of Migs , real ones , from Russian friends , and i guess that Tony got too...we tried to do the best.... 😉

I will pass all comments to Tony , thanks again.

Cya
הייתי פעם פאלקוניסט......

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.