פלד
קשה לי להאמין שאפשר להצהיר ש"הסקינים הם 100 אחוז נכונים"
כי,עם הניסיון שלי,אין כמעט בכלל תמונות של מטוסים סורים (לרבות המיגים המוקדמים)
ומיג 25,יש רק תמונה אחת שלו בשירות חיל האויר הסורי (ואני מדבר על תמונות ברורות-לא מגוגל-ארת'
😉
באשר למצרים,יש סיפור מההפטרה בכל מה שנוגע לצביעה שלהם.
המצרים לדוגמא בתחילת שנות ה-70,צבעו את המטוסים בצבעים של מכוניות! ככה שהגוונים השתנו בין מטוס למטוס.
אני מדבר כמובן על חלק מהמטוסים,וגם על צביעות שהתבצעו במצרים בלבד..
כמובן שזה היה אילתור שלא עמד במבחן הזמן,אבל עדיין זה היה וזה מעניין.
המקור שלי בעניין הזה זה: osprey's Arab Mig-19 and Mig-21 units in combat
עזוב שהספר הזה נכתב ע"י פרו מצרי (כל נתוני ההפלות שם ממוצאים לחלוטין)
אבל בנוגע,לתמונות-אין מה להתווכח.
גם בכל הנוגע לנהלי הצביעה שלהם יש באלאגן:
על המטוסים הרוסיים לדוגמא-כל אחד מהם הוא עם סכמה שונה,עם גוונים שונים. ויש סכמות שנצבעו אצל היצרן ויש כאלו שפותחו במצריים (לדוגמא הסכמה התלת-צבעית).
כמו כן גם נוספים משתנים כמו גודל הדגל,הצורה שלו והאם הוא בלי או עם נשר באמצע (ויש לפחות 6-7 סוגים שונים של נשרים!)
גם על המיראז'ים-אותו הדבר-במיוחד על המיראז'ים היותר מוקדמים..
האפ-16 בחבילה צבוע בסכמה לא נכונה,שכן הצבעים של המצרים הם יותר בהירים.
גם המיקומים של הרואנדלים לא במקום..
יכול להיות שיש גם הבדל בסימולים בין המטוסים שנבנו בארה"ב לבין אלו שנבנו בטורקיה...
וגם הסקין של הירדני (מספר 555) הוא של מטוס דו מושבי-ולא חד.
גם למצרים ולירדני יש יכולת של טילי ספארו-ועבור זה נבנה פיילון מיוחד עבור נשיאת הטיל.
יש צורך בבניית מודל של הפיילון הזה עבור המטוסים הללו.
יש עוד הרבה דברים שצריך לעבוד עליהם-לדוגמא כיתובים על המטוסים וכו..
קיצור הבנת את הנקודה