58 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 ITO2 Theater -released !
דיון

ITO2 Theater -released !

68 הודעות 9,122 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים


Here is a listing of the most current links for downloads.
================================================

PRE-INSTALLATION README FILE
http://www.mediafire.com/?3wxj5lmdmtm

================================================

BASIC INSTALLER
http://torrents.thepiratebay.org/3650665/Israeli_theater_of_operation_2.0.3650665.TPB.torrent

================================================
COCKPIT UPDATE INSTALLER
http://www.mediafire.com/?7tzmnwcdm5m

==================================================

MOVIES UPDATE = 3 Parts
Part 1 of 3
http://www.mediafire.com/?6zjenww5uzj

Part 2 of 3
http://www.mediafire.com/?93o3imm1w3k

Part 3 of 3
http://www.mediafire.com/?2czywydmwdm

================================================
Go to the Falcon 4.0 Archive - all files are there now

http://aoba.zapto.org/falcon/ITO2/

================================================

SRTM for Israeli Theater - is now available - - should work for most exe. Problems please let me know.

http://www.mediafire.com/?4mfimuydmmy
or another mirror :
http://www.falcon4.net/theaters/SRTM_Israeli_Theater_1.exe

Simple instructions -

1. download anywhere
2. double click the file exe and following the instructions
3. wait about 10 minutes
4. go fly

Caution - this doesn't back up your terrain files or your campaign files. So, please backup these folders and all files manually and call them whatever you like;
terrdataIsraeli
campaignIsraeli
campaignIsraeli2007
________________________________________________________

תודה ל-CCC על שהעלה לביטורנט ועל הלוגו !

יש הודעה גם ב-PMC :
http://tactical.nekromantix.com/forum/viewtopic.php?t=21027

והכי חשוב !

RTFM ! ! !


בקרוב התאמה ל-OF ! עובדים על זה חזק עכשיו ב-PMC ! לגבי RV אני לא בטוח מי עובד על זה כרגע...אבל OF בפירוש יצא בקרוב !

עירן.
הייתי פעם פאלקוניסט......
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים · 4 עריכות
#6 · לפני 19 שנים
כשזה ישוחרר ל-OF זה יהיה ענק!! הגירסא החזקה ביותר שהייתה אי פעם לפאלקון לטעמי...
ועם שטח ישראל כלול, בכלל חלום...

בכל מקרה עירן אחלה של עבודה, תמסור לחבר'ה שם שעבדו על הפרוייקט המון המון תודה (גם תמסור לעצמך אל תשכח 😛), יצא משהו לתפארת 😎
#7 · לפני 19 שנים
אנא פרסמו בשרשור זה באגים או דווחו על לינקים שבורים....

אנו ממשיכים הלאה לשלב שני והוא בניית הבסיסים של סיסיסי לשטח זה , אז אנא ע"מ שנוכל לשפר דברים שטעונים שיפור , דווחו כאן .
כל פידבק חשוב לנו , כך ב-OF תהיה אפשרות לקבל שטח טוב יותר...
@trigger והשאר - תודה ! 😳
הייתי פעם פאלקוניסט......
#9 · לפני 19 שנים
מישהו יכול להביא לי את כל הקטע של ההתקנה מFF3 עד לקוברה? כי הלינקים באתר של FF לא עובדים
118...Big things are done secretly
#10 · לפני 19 שנים
Slim,

היי סלים

אין לי את ההתקנה אבל תעשה פה חיפוש , ככל שזכור לי יש באחד השרשורים פה את הלינקים שאתה צריך.

אני מקקווהה שקראת את הרידמי...

בעיקרון ע"מ להתקין את השטח שנו , מה שאתה צריך זה :

FALCON4 CD +FF3+FF3.1

וזהו ! ! קוברה כלולה כבר בשטח שלנו...בחיי...תאמין או לא.....אני לא יכול לפרט יותר בקשר לזה אבל קוברה העדכני ביותר (שלא יצא בפומבי) כלול ב-EXE שלנו....

אם אתה לא בטוח ובכל זאת תתקין את קוברה - לא קרה כלום...נהפוך הוא....

בכל מקרה...למען הסר ספק...תתקין גם את קוברה 😛
ואז פשוט הקלקה אחת על האינסטולר הבסיסי שלנו ( לא צריך את שטח ישראל) ואז הקוקפיטים והסרטונים....

בעיקרון -- רצוי שהקוקפיטים של אייס יהיו גם מותקנים , אחרת לא נראה לי שתוכל להנות מהקוקפיטים שלנו.... זה היה ההסכם שלנו עם אייס.....

בהצלחה....

@ יוני - קיבלתי את הפרטי , נראה טוב...אשמח אם תתדבר עם טום....--טוני נראה לי ישתף פעולה....מטרתנו היא שהשטח יותאם לכל ההתקנות....אפילו התגמשנו ונסכים שיהיה מותאם ל-AF.....כמובן שאם יהיו מתנדבים.....
הייתי פעם פאלקוניסט......
#11 · לפני 19 שנים
כשאני פותח את החלק הראשון של ההתקנה זה טוען לי את הקובץ RAR (Falcon4FFIsraeliTheater.sfx.part1)ואז רושם לי
Extracting Falcon4FFIsraeliTheater.exe
CRC failed in Falcon4FFIsraeliTheater.exe
Extracting from Falcon4FFIsraeliTheater.sfx.part2.rar
Extracting Falcon4FFIsraeliTheater.exe
CRC failed in Falcon4FFIsraeliTheater.exe
Extracting from Falcon4FFIsraeliTheater.sfx.part3.rar
Extracting Falcon4FFIsraeliTheater.exe
CRC failed in Falcon4FFIsraeliTheater.exe
The archive is either in unknown format or damaged
118...Big things are done secretly
#12 · לפני 19 שנים
אני הייתי ממליץ על הורדה מהביטורנט ! זה ייקח יותר זמן אבל זה יהיה One click installer ולא כמה חלקים....

אין לי מושג .....אני אישית מוריד עדיין מהביטורנט...

20 יונקים ב-75% מהלפטופ של סיסיסי....... 😄
הייתי פעם פאלקוניסט......
#13 · לפני 19 שנים
Peled כתב/ה:Slim,

@ יוני - קיבלתי את הפרטי , נראה טוב...אשמח אם תתדבר עם טום....--טוני נראה לי ישתף פעולה....מטרתנו היא שהשטח יותאם לכל ההתקנות....אפילו התגמשנו ונסכים שיהיה מותאם ל-AF.....כמובן שאם יהיו מתנדבים.....


כן נראה לי שאני אדבר עם טוני... חוץ מזה אני באמת מקווה להוציא את הכלים של המודלים כדי שנוכל לעבוד על זה ביחד... ניתן להפוך את המודלים בלי בעיה... זה רק ייקח זמן. 😁

כל הכבוד לכם על העבודה 👏

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#14 · לפני 19 שנים
פיי איזה סיבוך...
מכל הלינקים מה צריך להוריד ?
הבנתי שצריך להתקין את F4 +FF3 משם איבדתי אתכם..
#15 · לפני 19 שנים
אוקיי חברים

מצטער על הסיבוך , אך למען האמת למי שקורא את הרידמי שמצורף (Preinstall readme) לא צפויות בעיות !

עצה שלי היא : להוריד רק מהביטורנט ! ! ! תשיגו תוכנת ביטורנט ותורידו משם !

כל הלינקים שקיימים שם הם האינסטולר אך במספר חלקים עקב גודלו של האינסטולר....מי שיודע לחבר את הקבצים והבין את החלק ברידמי שמתייחס להורדה מהלינקים שיוריד משם...זה נוצר רק ע"מ לתת עוד MIRROR ! אך המגמה היא בהחלט להוריד מהביטורנט מאחר וזה One Click Installer !

זה ייקח אולי יותר שעות (או ימים) אך ימנע הסתבכויות.....אין על ביטורנט ! נכון לעכשיו ע"פ מה שקראתי ב-PMC ישנם 13 יונקים שהורידו 97.8% מההורדה !

לאחר שהשגתם את האינסטולר , תורידו את הקוקפיטים ואת הסרטים ( סרטוני קמפיינים וטריגרים שיצרנו במיוחד) !

לגבי התקנה - מצטער אני לא אחזור על זה מפאת חוסר זמן.....הכל כתוב ברור מאוד ברידמי של ההתקנה !

F4CD+FF+FF3.1
זה חובה , רצוי Fresh Install !

לאחר מכן קוברה ואז ת ה-ITO2 ONE CLICK INSTALLER

תוודאו שיש לכם קוקפיטים של Aeyes מותקנים כבר ואז תתקינו את אינסטולר הקוקפיטים ואת הסרטונים !

ולטוס


לא אמורות להיות בעיות ! ישנם 5 אנשים שטסים עם ההתקנה הזו כבר 5 ימים ללא בעיות מיוחדות !

בהצלחה...ובבקשה

RTFM ֱ ֱ ֱ ! ! ! 🙄



@ יוני - אלכס יצר קשר עם טוני ...יש על מה לדבר , אני אתקשר אליך בבוקר !



EDIT :
ערכתי את ההודעה הראשונה ד"א והסרתי את כל הלינקים "המבלבלים" ..... 😉
הייתי פעם פאלקוניסט......

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.