#1
·
לפני 19 שנים
Ronen_101,
זה רק Blueprint הפעם.....זה נראה ממש טוב ! לפי דברי ccc !
האינסטולר אכן פועל ! עדיין בטא אבל פועל לראשונה בתולדות יישראל , ייחודי ל-ITO2 ! לא נראה לי שזה פועל על שטח ישראל הרגיל מאחר וטוני מסר לבלופפרינט את קבצי השטח שלנו ששונים מישראל המקורי....יוני , הצלחת להריץ את האינסטולר שפורסם בPMC של ה-SRTM ולטוס עימו ?
😁
זה רק Blueprint הפעם.....זה נראה ממש טוב ! לפי דברי ccc !
האינסטולר אכן פועל ! עדיין בטא אבל פועל לראשונה בתולדות יישראל , ייחודי ל-ITO2 ! לא נראה לי שזה פועל על שטח ישראל הרגיל מאחר וטוני מסר לבלופפרינט את קבצי השטח שלנו ששונים מישראל המקורי....יוני , הצלחת להריץ את האינסטולר שפורסם בPMC של ה-SRTM ולטוס עימו ?
😁
הייתי פעם פאלקוניסט......






