61 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 ITO2 Theater -released !
דיון

ITO2 Theater -released !

68 הודעות 9,122 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
Ronen_101,

זה רק Blueprint הפעם.....זה נראה ממש טוב ! לפי דברי ccc !
האינסטולר אכן פועל ! עדיין בטא אבל פועל לראשונה בתולדות יישראל , ייחודי ל-ITO2 ! לא נראה לי שזה פועל על שטח ישראל הרגיל מאחר וטוני מסר לבלופפרינט את קבצי השטח שלנו ששונים מישראל המקורי....יוני , הצלחת להריץ את האינסטולר שפורסם בPMC של ה-SRTM ולטוס עימו ?
😁
הייתי פעם פאלקוניסט......
#2 · לפני 19 שנים
לא עירן, לא התקנתי את השטח עם FF3.1... בשאיפה בקרוב הוא יעבוד על RV, אבל ייקח זמן עד שהכל יהיה מושלם... כרגע הכל רץ אבל יש בעיות עם הקוקפיטים שקישרתם בצורה מיוחדת אצלכם... רק בגלל זה אני לא יכול לטוס איתו...

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#3 · לפני 19 שנים
SRTM בשעה טובה לשטח ישראל ! ! ! ! ! ! מתאים לITO2 אך אמור לעבוד גם על כל שטח ישראל , אנחנו לא אחראים לבעיות על שטח שהוא לא ITO2 ! תודה ל-Blueprint מ-OF !

חובה למי שרוצה להרגיש שהוא טס באזור הררי ! האזור של סורייה מגניב ! (הרי הגולן )... 🙂

הלינק עודכן גם בהודעה הראשונה בטריד הזה !

היסטורייה !

SRTM for Israeli Theater - is now available - - should work for most exe. Problems
please post on FF Board or on the PMC forums ..

http://www.mediafire.com/?4mfimuydmmy

Simple instructions -

1. download anywhere
2. double click the file exe and following the instructions
3. wait about 10 minutes
4. go fly

Caution - this doesn't back up your terrain files or your campaign files. So, please backup these folders and all files manually and call them whatever you like;
terrdataIsraeli
campaignIsraeli
campaignIsraeli2007
הייתי פעם פאלקוניסט......
#5 · לפני 19 שנים
עירן לפי מה שראיתי זה קצת עשה אותו יותר שטוח ברוב המקומות מאשר הטריין של ITO2 נכון? אבל כמובן ככה זה גם נראה במציאות אני מניח... בהרים רואים את ההבדל ממש!

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#6 · לפני 19 שנים
i_hawk,

ה-SRTM בד"כ בא לידי ביטוי ומשמעות בהרים וגבעות . לפי מה שהבנתי השטח המדברי לא כ"כ השתנה , אך באזורים ההררים כמו בצפון , בהחלט רואים שינוי משמעותי . כל אזור הגליל והגולן !

ד"א שמעתי שההמרה לRV של המודלים ושטח ITO2 בכלל מתקדמת יפה ! תודה על תמיכתך יוני !

You got a Good time now with the "SHVITA" ...huh 😛




ranger822 כתב/ה:


😁
הייתי פעם פאלקוניסט......
#7 · לפני 19 שנים
Peled כתב/ה:i_hawk,

ה-SRTM בד"כ בא לידי ביטוי ומשמעות בהרים וגבעות . לפי מה שהבנתי השטח המדברי לא כ"כ השתנה , אך באזורים ההררים כמו בצפון , בהחלט רואים שינוי משמעותי . כל אזור הגליל והגולן !

ד"א שמעתי שההמרה לRV של המודלים ושטח ITO2 בכלל מתקדמת יפה ! תודה על תמיכתך יוני !

You got a Good time now with the "SHVITA" ...huh 😛



]

😁[/quote]

כן הולך טוב... האמת היא אנחנו מחכים עדיין לטוני שיסיים לעדכן סופית את המודלים... CCC עדיין עובד על שינויים. אח"כ לאט לאט אני מקווה שנצליח. לפחות דבר אחד כבר ראיתי שהאמת לא הייתי בטוח שיילך: ITO2 DB רץ על RV... עדיין לא באויר בגלל הקוקפיטים אבל באמת רק לראות את הקמפיינים שלך רצים ב UI ואת מסך החימוש עם הסקינים עובד בלי (כמעט, קצת קונפליקטים עם המודלים של ה ECM למשל, שום דבר רציני) בעיות... זה אמר לי שניתן ככל הנראה להפוך למרות כל השינויים. 😁

שביתה שביתה אבל יש לי עבודה רצינית להגיש למחר... 😄

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#8 · לפני 19 שנים
i_hawk כתב/ה:[quote="Peled"]i_hawk,

שביתה שביתה אבל יש לי עבודה רצינית להגיש למחר... 😄


What version RV or AF ? 😛

good luck budd !

edit : btw , Tony will finish the db probably during the weekend or this week .it goes fast . 🙂
הייתי פעם פאלקוניסט......
#10 · לפני 19 שנים
התקנתי את התוסף + כל הפאצים שצריך והכל עובד אבל יש לי באג קטן

כאשר אנ ימתחיל משחק קמפייגן אז המטוסים נורא נורא צמודים (עולים 1 על השני) ואין לי שום דבר חיצוני חוץ ממטוס אפילו גלגלים שלו אני לא יכול לראות 🙁

דרך הגב

למישהו יש מושג למה יש גרפיקה יותר טובה לפאלקון עם כל התוספות או ל AF?
#12 · לפני 19 שנים
בינתיים לא, אבל אל תדאג בקשר לזה... רק סבלנות. 🙂

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#14 · לפני 18 שנים
היו לנו ריבים אבל מגיע לך מזל טוב ענק וכל הכבוד עוד יותר ענק על ההשקעה עירן למרות כפיות טובה מצד הקהילה הישראלית לעתים.
אני רואה שאתה ממשיך להשקיע ולנסות לפתח את הקהילה הישראלית של הפאלקון, בהצלחה בהמשך הדרך.
אגב אני טרם ניסיתי את השטח החדש למעשה לא טסתי כבר שנה אבל ברגע שיהיה לי פאלקון אני אנסה ואדווח.
#15 · לפני 18 שנים
DesertFalcon_117,
שלום רן
תודה על הפידבק .
לצערי אני כבר כמעט שנה ( או פחות?) לא קשור לפאלקון....פיייייייייייי....איך הזמן טס ! ! !
נכון לעכשיו טוני Ranger822 הוא זה שאחראי על פרוייקט ITO עם ccc ועוד כמה "מוחות"...
יוני גם בעיניינים ככל שזכור לי.....---כרגע הם עובדים חזק על להתאים את ITO2 לגירסת RV !
ייקח זמן מאחר ויש הרבה על מה לעבוד-אבל בסופו של דבר ההמתנה תשתלם !
לפני יומיים הייתי בקשר עם טוני ונאמר לי ש Snakeman גם בעיניינים איתם והם עושים שטח חדש לגמרי לגמרי עם טריין פוטוראליסטי וטריין (שכחתי כבר איך זה נקרא הקטע ש Blueprint עובד עליו) -אז בהחלט יהיה מעניין .
נחמד להיכנס פה פעם ביובל ולראות את הקהילה מתפתחת ! ( בלי קשר לפאלקון -אני מדבר על קהילת פריפלייט כולה ! 🙂 ) ! המשיכו כך !

טוב חברים- יש תינוקת להאכיל ( לא אני כמובן 😉 - אני רק המשגיח... 😛 )
😁
הייתי פעם פאלקוניסט......

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.