70 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 ITO2 Theater -released !
דיון

ITO2 Theater -released !

68 הודעות 9,122 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
עירן מה עניינים?

טוב לראות אותך בסביבה תמיד 😁

דרך אגב אני לא עובד על ITO2 בדיוק... 😳 זה היה מתוכנן בהתחלה אבל לא הסתדר כל כך... הייתי עסוק קצת עם דברים אחרים שקשורים ךפאלקון ועכשיו גם חזק עם הלימודים...

אבל אני סומך על טוני ועכשיו גם S-M שיסדרו אותו טוב טוב 😂 כמובן עם הקמפיינים שלך וכל המודלים שיש שם... לאנשים פה לא יהיה משעמם ל 20 שנה בערך 😂

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#2 · לפני 18 שנים
שלום לכולם

בהמשך להודעה של יוני בדיון תמונות ואל מנת לא להספים את דיון התמונות 😉 להלן עידכון:
אני כבר מזמן לא פעיל בפאלקון אבל טוני Ranger822 ו-CCC דואגים להתאים את ITO2 לגירסת RV .
טוני היה עסוק בפרוייקט פאנטומים (תבדקו את פורום הPMC) ואתמול קיבלתי ממנו אימייל שהוא חוזר עם ccc ופרד BaldEagle להתאים את שטח ITO2 ל-RV .
זה ייקח זמן - ישוחרר כאשר יהיה מוכן !
כרגע יש להם את כל הכלים המתאימים אבל הפיכת המודלים לפורמט החדש היא לא עיניין של יום יומיים....סבלנות ...

להשתמע .... 🙂
הייתי פעם פאלקוניסט......
#4 · לפני 18 שנים
עירן טוב לראות בסביבה. 🙂 😁

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#5 · לפני 18 שנים
dorshoshani כתב/ה:Peled, אני שמח... יש מועד שיחרור מוערך?


כמובן , כמו שרשמתי :

Peled כתב/ה:זה ייקח זמן - ישוחרר כאשר יהיה מוכן !



נ.ב מאחר ואין לי קשר כבר כל קשר לפאלקון , עדיף שתפנו שאלות מסוג זה לטוני , הוא מנהל הפרוייקט...
🙂
הייתי פעם פאלקוניסט......
#6 · לפני 18 שנים
הודעה של Ranger822 מאתמול ב FW

Update - sorry for the long pause - I have been busy (which is good for everyone).
The database conversion from Cobra to RV is complete. What remains now are light tweaks of the DX models, upgrading the UI and of course putting together the installer.
Those who have been following my PMC Israeli Forum may also note that ITO will contain F-4 Phantom upgrades as well as Mig21 upgrades, a whole host of other models for other theaters. Theater developers may want to consider using the ITO DB as a start point for development.
I won't be directly involved in the installer. FF Team will take over that task (thank you so much T-rex). In the coming weeks I hope post a few pics of in game shots - - in RV.
:beer:

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#7 · לפני 18 שנים
i_hawk,

שלום יוני
זה זמן רב שאין לי את הלינק של פרוגאלס , טוב לדעת על הכרזה זו , תודה על heads up כמו שאומרים ...
ראיתי את הדיון האחרון בפורום הבטא שטום הודיע שהוא ייקח לידיו את עבודת האינסטולר , אני שמח כי הוא ספצ בקטע הזה וכנראה שזה יהיה בשיטת ה-NSIS אינסטולר אם טום יעשה זאת ולא בשיטת ה-INSTALLSHIELD שטוני השתמש בה...חחח
כל טוב , נקווה שעם עזרת FF TEAM השחרור יהיה מהיר יותר .
תהנו ! 😁
הייתי פעם פאלקוניסט......
#8 · לפני 18 שנים
Peled, i_hawk, זה טוב נכון? 😛 סתם
שניהאני רוצה להבין משהו מה זה The database conversion from Cobra to RV is complete
מה זה ה קוברה הזה?

דור.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.