54 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס אני מצליח לירות כשאני בקמפיין!!!
דיון

אני מצליח לירות כשאני בקמפיין!!!

7 הודעות 1,916 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
אבל שאני בדוגפייט אני כן מצליח אני לא יודע מה הבעיה וניסיתי לא קצת דברים!
יש לכם רעיון איך אפשר לפתור את זה?
#3 · לפני 20 שנים
106thE-LOL כתב/ה:הממ לפי מה שאני מבין אתה לא מצליח לירות כשאתה טס בקמפיין?


כן, נראה לי שהוא מתכוון ללא 😛
זה כמו שאני יפתח דיון על "אמא! תראי! אני מפעיל מנועים!" 😄
#4 · לפני 20 שנים
חבר'ה תשמעו אולי זה מצחיק אבל זה לא! כשאני טס בקמפיין אני לא יכול לירות ולמשל שאני טס בדוגפייט אני יכול לירות. הכוונה בלירות זה לא לירות ולפגוע אלא לירות בכללי כאילו לשחרר טיל או משו כזה....

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.