52 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית חברים De_man
D

De_man

18פוסטים חבר/ה מ-07/2005 ביקור אחרון לפני 18 שנים

פעילות אחרונה בפורומים

10 פוסטים
פאלקון אלייד פורס · לפני 20 שנים
אני מצליח לירות כשאני בקמפיין!!!
אני יבדוק את זה... תודה
פאלקון אלייד פורס · לפני 20 שנים
אני מצליח לירות כשאני בקמפיין!!!
חבר'ה תשמעו אולי זה מצחיק אבל זה לא! כשאני טס בקמפיין אני לא יכול לירות ולמשל שאני טס בדוגפייט אני יכול לירות. הכוונה בלירות זה לא לירות ולפגוע אלא לירות בכללי
פאלקון אלייד פורס · לפני 20 שנים
אני מצליח לירות כשאני בקמפיין!!!
אבל שאני בדוגפייט אני כן מצליח אני לא יודע מה הבעיה וניסיתי לא קצת דברים! יש לכם רעיון איך אפשר לפתור את זה?
תעופה וביטחון · לפני 20 שנים
מה אתם אומרים על הג'ויסטיק הבא... (דחוף!!!)
איך אתה יודע שהם לא טובים? תסתכל בתגובות בזאפ הסטיק קיבל 5/5 ושלושה אנשים נתנו ביקורת טובה עליו!
תעופה וביטחון · לפני 20 שנים
מה אתם אומרים על הג'ויסטיק הבא... (דחוף!!!)
אני לא מוצא יש לך עוד הצעות
תעופה וביטחון · לפני 20 שנים
מה אתם אומרים על הג'ויסטיק הבא... (דחוף!!!)
אז מה אתם מציעים לקנות במחיר הזה אם אני לא ייקח אותו? עד 300 ש"ח
תעופה וביטחון · לפני 20 שנים
מה אתם אומרים על הג'ויסטיק הבא... (דחוף!!!)
כדאי לקנות?
משחקים / נוסטלגיה · לפני 20 שנים
חבר'ה יש לי בעיה של בלק אאוט שלא נפטרת....
אני לא מוצא.. תנסה את אותו דרייבר אני חושב שזה יעבוד
תעופה וביטחון · לפני 20 שנים
מה אתם אומרים על הג'ויסטיק הבא... (דחוף!!!)
אז מה לקחת?
תעופה וביטחון · לפני 20 שנים
מה אתם אומרים על הג'ויסטיק הבא... (דחוף!!!)
אני רוצה לקנות סטיק חדש ושמתי עין על הסטיק הזה של Logitech: http://www.starcom.co.il/product.asp?product=446 אני מתכוון לקנות את הסטיק היום אז אני צריך תגוב