139 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים DCS World BLACK SHARK
דיון

BLACK SHARK

51 הודעות 5,511 צפיות לפני 19 שנים
#4 · לפני 19 שנים
ענק!!!!!!!!
אהבתי את העריכה, המוסיקה, הכל!
אהבתי בעיקר את הקטע שהסוחוי מושך למעלה ומאט, ואז עושה פניה עם ההגה כיוון ומשגר טיל על הF-16 ואיזה פיצוץ!
#7 · לפני 19 שנים
לקראת סוף השנה תחילת 2008 😈
רוברט בירנבאום

צוות ניהול ראשי- פריפלייט
RvE=Getsno=
DOn't quIT
#9 · לפני 19 שנים
למה כל כך הרבה זמן ?!?! אני לא יוכל לחקות לו ,חוץ מזה יהיו גם מסוקים אמריקאים או רק רוסיים?
תגיד בא לך איזה דוג פייט קטן?...
#10 · לפני 19 שנים
למיטב ידיעתי יהיו רק מסוקים רוסיים, אבל יכול להיות שגם אמריקאיים.
#11 · לפני 19 שנים
אני מביא את ה"בלאק - שארק" מאנגליה בחודשיים הקרובים.
אם הכל ילך כראוי אני יעשה עליו סיקור.

DOR
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#12 · לפני 19 שנים
DOR כתב/ה:אני מביא את ה"בלאק - שארק" מאנגליה בחודשיים הקרובים.
אם הכל ילך כראוי אני יעשה עליו סיקור.

DOR

מה הוא אולך לצאת בחודשיים הקרובים? 🙂
#13 · לפני 19 שנים
לפי מה שהבתי מפה היוא יצא ?
בארה"ב אני מניח שכן. בכל מקרה אני אברר ואם הוא יצא באנגליה, הוא שלי!
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#14 · לפני 19 שנים
הבעייה שהוא עוד לא יצא ...
לפי מה שהבנתי הוא יצא בסוף השנה 😠
#15 · לפני 19 שנים
RvE=Getsno= כתב/ה:לקראת סוף השנה תחילת 2008 😈


חבל , טוב נו , נמשיך לחסל טנקים עם ה SU25T =]

אגב דור , BS עוד לא יצא . לא בארה"ב וגם לא באנגליה .

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.