132 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים DCS World BLACK SHARK
דיון

BLACK SHARK

51 הודעות 5,511 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
הקאמוב מתמרן הרבה יותר טוב מהלונגבאו, אין על זה ויכוח, המבנה של הקאמוב גם הרבה יותר חזק כמו שאמרתי..במבנה החיצוני מסוגל הקאמוב לעמוד ב 30 מ"מ, האפאצ'י רק ב 13 גג, רק במקומות רגישים הוא יכול לעמוד ב 23 מ"מ..היתרון הבאמת מובלט באפאצ'י הוא במערכות המתקדמות שלו..וזה לא סוג שלאפאצ'י יש את המערכות המורכבות ביותר במסק"רים..
כמו כן, אתה לא מסתמך על מידע אלא על ידע כללי, אני מסתמך על מידע ולא מבלבל את המוח:\
#2 · לפני 19 שנים
כמובן יש גם את ה-KA-52 שזה גירסה אפילו יותר מתקדמת של KA-50.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#3 · לפני 19 שנים
חברה הויכוח הזה מתחיל להיות ויכוח בסגנון אבא שלי מכסח את אבא שלך :S
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#6 · לפני 19 שנים
זה בכלל לא ויכוח אלה דיון פורה מאוד
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#7 · לפני 19 שנים
migx,

סרטון באמת מדהים
לא יודע אם בזכות הסימולאטור
או בזכות יכולת העריכה המדהימה של האיש

באמת נראה תוסף סוף הדרך
יש לי 2 שאלות

1.כמה זה יעלה בארץ?
2.איזה כלי טיס יהיה ניתן להטיס במסגרת התוסף?
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#8 · לפני 19 שנים
shay__silber כתב/ה:חברה הויכוח הזה מתחיל להיות ויכוח בסגנון אבא שלי מכסח את אבא שלך :S



אני התכוונתי להגיד אותו דבר רק שאמא שלי מכינה עוגות יותר טוב מאימא שלך

😄


IAF.101~Maverik
[img:746acf7302]http://img78.imageshack.us/img78/4672/sig3cb1.gif[/img:746acf7302]

סמ"ט א' בטייסת 101- טייסת הקרב הראשונה

גיא יוגב- מנהל פורומים ראשי-פריפלייט
#9 · לפני 19 שנים
אולי תביאו נתונים ועובדות מבוססות מאשר להגיד למי יש יותר גדול.
לא חסר מידע ברשת,צריך רק לחפש....
רוברט בירנבאום

צוות ניהול ראשי- פריפלייט
RvE=Getsno=
DOn't quIT
#10 · לפני 19 שנים
את מה שאני הבאתי,אני יודע שזה מידע אמיתי.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#11 · לפני 19 שנים
YEHUDAF16 כתב/ה:migx,

סרטון באמת מדהים
לא יודע אם בזכות הסימולאטור
או בזכות יכולת העריכה המדהימה של האיש

באמת נראה תוסף סוף הדרך
יש לי 2 שאלות

1.כמה זה יעלה בארץ?
2.איזה כלי טיס יהיה ניתן להטיס במסגרת התוסף?


1.לארץ זה לא יגיע כפי ש FC לא הגיע - זהו תוסף, המחיר עוד לא פורסם להערכתי זה יהיה באזור ה20-25$.
2.עד כמה שאני זוכר יהיה ניתן להטיס את ה KA-50 בלבד, יכול מאוד להיות שיהיה ניתן לטוס במסקר"ים
אחרים דוגמת האפאצ'י והקוברה עם הקוקפיט של ה KA-50 - ראה מקרה לומאק עם הקוקפיט של
המיג 29.
רוברט בירנבאום

צוות ניהול ראשי- פריפלייט
RvE=Getsno=
DOn't quIT
#12 · לפני 19 שנים
RvE=Getsno= כתב/ה:אולי תביאו נתונים ועובדות מבוססות מאשר להגיד למי יש יותר גדול.
לא חסר מידע ברשת,צריך רק לחפש....

רוברט, כל מה שאני אמרתי פה מבוסס על מידע מהרשת, זה לא משהו שסתם הפלצתי{סליחה על הביטוי}.
#13 · לפני 19 שנים
falcononeone כתב/ה:לקוברות ולאפאצ'י ביחד אין את התימרון של KA-50.

KA-50 זה המסוק הקרב היחיד בעולם שמופעל ע"י איש צוות אויר אחד, במקום 2.
והוא גם יכול לטוס במזג אויר קיצוני ביציבות מוחלטת.

המסוק הקרבי הבטוח במיוחד זה ה-MIL-24 הרוסי, יש לו תא נוסעים משורין ע"י לוחות מתכת של 20 מ"מ, שיכול לספוג פיצוץ רימון ביפנים ועדין לטוס לקרב.


לדעתי עדיפים בדרך כלל שני אנשי צוות על אחד - זה גם מראה שלמערב יש יתרון ברור במערכות
המסוק.

לגבי טענתך שה MIL-24 הוא בטוח במיוחד תרשה לי לחלוק עליך, קודם כל מי מנסה להפיל מסוק עם רימון 😱
שנית ראה מקרה אפגניסטן, המורדים עשו למסוק הזה צרות צרורות עם אר פי ג'י פשוט.
זה שהם באו והפציצו כפרים בכשרון מדהים לא עושה אותו למרשים במיוחד.
רוברט בירנבאום

צוות ניהול ראשי- פריפלייט
RvE=Getsno=
DOn't quIT
#14 · לפני 19 שנים
איזה קטלני!!
בקשר למה שנאמר כאן
אני נמנע
בכלל מעדיף את הקומנצ'י שלצערי בוטל
מסוק חמקן זה פצצה מבחינתי
בכל אופן
אני מתכוון להשיג את המשחק הזה על בדוק

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.