140 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים DCS World BLACK SHARK
דיון

BLACK SHARK

51 הודעות 5,511 צפיות לפני 19 שנים
#2 · לפני 19 שנים
DH-I2 כתב/ה:למה כל כך הרבה זמן ?!?! אני לא יוכל לחקות לו ,חוץ מזה יהיו גם מסוקים אמריקאים או רק רוסיים?
תגיד בא לך איזה דוג פייט קטן?...


בשמחה אך אני נמצא כרגע בעבודה, אם תתפנה מחר בשעות הצהריים זה יהיה מצויין. 😉

נשתמע.
רוברט בירנבאום

צוות ניהול ראשי- פריפלייט
RvE=Getsno=
DOn't quIT
#3 · לפני 19 שנים
DOR כתב/ה:ירדא,

תעדכן אותי מתי הוא יוצא...חחח
ותתחבר למסנג'ר 😎


מה אתה לא מאמין לי דור?? 😢
רוברט בירנבאום

צוות ניהול ראשי- פריפלייט
RvE=Getsno=
DOn't quIT
#4 · לפני 19 שנים
RvE=Getsno=, חס וחלילה למה לא מאמין?
אני התכוונתי ליציאותו באנגליה / ארה"ב.
גם אתה?
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#5 · לפני 19 שנים
DOR כתב/ה:RvE=Getsno=, חס וחלילה למה לא מאמין?
אני התכוונתי ליציאותו באנגליה / ארה"ב.
גם אתה?


קודם כל הוא לא יצא רק באנגליה / ארה"ב, לכשייצא זה יהיה נגיש לכולם ברשת, ממש כמו FC. 😉
העידכון האחרון לגבי יציאתו לפי מפתחי הסימולטור מדבר על (כפי שאמרתי) סוף 07 תחילת 08.
אין מה לעשות אלא להתאזר עוד "קצת" בסבלנות.
לגבי מסוקים אמריקאיים ככל שידוע לי , לא יהיו. 🙁
רוברט בירנבאום

צוות ניהול ראשי- פריפלייט
RvE=Getsno=
DOn't quIT
#6 · לפני 19 שנים
RvE=Getsno= כתב/ה:[quote="DOR"]RvE=Getsno=, חס וחלילה למה לא מאמין?
אני התכוונתי ליציאותו באנגליה / ארה"ב.
גם אתה?


קודם כל הוא לא יצא רק באנגליה / ארה"ב, לכשייצא זה יהיה נגיש לכולם ברשת, ממש כמו FC. 😉
העידכון האחרון לגבי יציאתו לפי מפתחי הסימולטור מדבר על (כפי שאמרתי) סוף 07 תחילת 08.
אין מה לעשות אלא להתאזר עוד "קצת" בסבלנות.
לגבי מסוקים אמריקאיים ככל שידוע לי , לא יהיו. 🙁[/quote]

אני לא מאמין שאין מסוקים אמריקאיים זה ממש מבאס...
תגידו יש עוד איזה סימולטור מסוקים בדרך הוא ש bs הוא היחיד?

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.