#1
·
לפני 19 שנים
אני חייב להגיד שאני די נדהם לראות את כל מה שרץ פה באתר ושהוא באמת לא כמו שהייה לפני 4 חודשים , באמת כל הכבוד על ההשקעה נראה מעולה האתר
למרות שאני לא מעודכן בכלום,הלימודים קורעים זה לא צחוק
שיהיה לכולם שבוע טוב וחג שמח
למרות שאני לא מעודכן בכלום,הלימודים קורעים זה לא צחוק
שיהיה לכולם שבוע טוב וחג שמח

