61 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון קישורים/המלצות
דיון

דיון קישורים/המלצות

15 הודעות 2,678 צפיות לפני 21 שנים
#3 · לפני 21 שנים
jet-fighter(רועי נכון?), הדיון נועד גם כן עבור הורדות ולינקים בנוסף לפינה עבור כך שלא נצטרך לעבור כל הזמן על מדור ההורדות. בנוסף לכך, א ישימו פה תמיד אפשר יהיה לשים גם בהורדות 😉
YoYo - מנהל פורום פלייט סימולטור
#4 · לפני 21 שנים
היי, הבנתי, מבחינתי זה בסדר, אה וזה לא רועי זה יוני.

ערב טוב!, יוני 😄
#5 · לפני 21 שנים
חח סליחה יוני 😳
מחר אני מקווה להפציץץץץץץץץץץץץץץץץץץץ את הדיון 😱
YoYo - מנהל פורום פלייט סימולטור
#9 · לפני 20 שנים
boeing_747 כתב/ה:קישור לאינדקס הסימולטורים כל מה שרציתם לדעת:
אינדקס הסימולטורים


באיזה רשות אתה מביא קישור לאינדקס סימולטורים של פורום אחר שהמנהל ועוד כמה אנשים כולל אותי ישבנו עליו שבועות שלמים בשביל להכין אותו
ואתה אפילו לא מביא קרדיט
#10 · לפני 20 שנים
eagle701 כתב/ה:[quote="boeing_747"]קישור לאינדקס הסימולטורים כל מה שרציתם לדעת:
אינדקס הסימולטורים


באיזה רשות אתה מביא קישור לאינדקס סימולטורים של פורום אחר שהמנהל ועוד כמה אנשים כולל אותי ישבנו עליו שבועות שלמים בשביל להכין אותו
ואתה אפילו לא מביא קרדיט[/quote]

שלום, כל הכבוד על היוזמה של הכנת האינדקס הזה.... אבל עזוב אותך קרדיט :] קרדיט זה בישביל גן החיות בחלקה של הקופים, לא אצל בני אדם :]
תרמת לקהילה הישראלית של פלייט סימולטור, כל הכבוד, גם אני תורם, גם מישהו אחר יתרום את חלקו, קרדיט לא יביא לך משכורת שמנה ותאמת גם לא הערכה יוצאת דופן, אני שמח שהכנת את האינדקס, אבל אתה לא תיהיה משהו מעל שחקן אחר שתרם לקהילה בדרך כלשהי, לכן קרדיט זה דבר שולי וסתם מזון לאגו :]

שוב תודה על היוזמה
#11 · לפני 20 שנים
FlamingEagle כתב/ה:[quote="eagle701"][quote="boeing_747"]קישור לאינדקס הסימולטורים כל מה שרציתם לדעת:
אינדקס הסימולטורים


באיזה רשות אתה מביא קישור לאינדקס סימולטורים של פורום אחר שהמנהל ועוד כמה אנשים כולל אותי ישבנו עליו שבועות שלמים בשביל להכין אותו
ואתה אפילו לא מביא קרדיט[/quote]

שלום, כל הכבוד על היוזמה של הכנת האינדקס הזה.... אבל עזוב אותך קרדיט :] קרדיט זה בישביל גן החיות בחלקה של הקופים, לא אצל בני אדם :]
תרמת לקהילה הישראלית של פלייט סימולטור, כל הכבוד, גם אני תורם, גם מישהו אחר יתרום את חלקו, קרדיט לא יביא לך משכורת שמנה ותאמת גם לא הערכה יוצאת דופן, אני שמח שהכנת את האינדקס, אבל אתה לא תיהיה משהו מעל שחקן אחר שתרם לקהילה בדרך כלשהי, לכן קרדיט זה דבר שולי וסתם מזון לאגו :]

שוב תודה על היוזמה[/quote]

בקהילות שבהם אני נמצא אם אתה לא נותן קרדיט פשוט צולבים אותך על המקום
פה באתר פשוט חינכו אותכם אחרת וזה גרוע מאוד
גם ההורדות באתר שאתם מפרסמים לFS אין קרדיט אין כלום יוצר הקובץ בכלל אישר לכם לעלות את המטוסים לאתר שלכם???
1
106thE-LOL
3,174 פוסטים · נתניה
#12 · לפני 20 שנים
eagle701 סלח לי לחלוק עליך במקרה הזה... בזה שהבאדם נתן קישור לדף מסויים הוא לא צריך לתת קרדיט למי שהכין את הדף ועוד במיוחד שבתחתית הדף רשם מי הכין אותו והאיימייל שלהם וכמו כן שכל הזכויות שמורות.

הוא לא העתיק את הדף או משהו הוא פשוט נתן לינק אליו. כך בעצם הוא עזר למי שכתב אותו וגרם למודעות בנוגע לדף במקומות אחרים.

אין צורך לתת קרטיד וזה פשוט לא הגיוני מה שרשמת פה.

נ.ב פה בקהילה שלנו אנחנו לא עוצרים על דברים כמו קרדיט... אנחנו פה כולם ביחד תורמים לקהילה כמו שFlamingEagle הסביר וחבל שיש קהילות שפשטות לא מבינות את המהות של קהילה.

🙄
#13 · לפני 20 שנים
אני בטוח שכולם מכירים את המטוס הזה שיש בסימ', extra 300s. אז נכון שיש ת'תחרויות של זה ברדבול? כל מיני טריקים? יהיה מעניין אם תהיה מפה כזאתי לפלייט סימולטור לא?
ביינתים אני מסתפק בארובות הגשרים וגורדי השחקים של ניו יורק 😛
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#14 · לפני 20 שנים
אחלה רעיון לscenary אם היה לי שמץ של מושג איך עושים אחד אולי הייתי עושה חחחח :] אבל בהחלט רעיון טוב
#15 · לפני 20 שנים
יש כזה סינרי חפש בwww.avsim.com
את המילה מירוצי רד בול ואתה תמצא סינרי של אחד מאיזורי התחרות במציאות עם העמודים והכל

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.