FlamingEagle כתב/ה:[quote="eagle701"][quote="boeing_747"]קישור לאינדקס הסימולטורים כל מה שרציתם לדעת:
אינדקס הסימולטורים
באיזה רשות אתה מביא קישור לאינדקס סימולטורים של פורום אחר שהמנהל ועוד כמה אנשים כולל אותי ישבנו עליו שבועות שלמים בשביל להכין אותו
ואתה אפילו לא מביא קרדיט[/quote]
שלום, כל הכבוד על היוזמה של הכנת האינדקס הזה.... אבל עזוב אותך קרדיט :] קרדיט זה בישביל גן החיות בחלקה של הקופים, לא אצל בני אדם :]
תרמת לקהילה הישראלית של פלייט סימולטור, כל הכבוד, גם אני תורם, גם מישהו אחר יתרום את חלקו, קרדיט לא יביא לך משכורת שמנה ותאמת גם לא הערכה יוצאת דופן, אני שמח שהכנת את האינדקס, אבל אתה לא תיהיה משהו מעל שחקן אחר שתרם לקהילה בדרך כלשהי, לכן קרדיט זה דבר שולי וסתם מזון לאגו :]
שוב תודה על היוזמה[/quote]
בקהילות שבהם אני נמצא אם אתה לא נותן קרדיט פשוט צולבים אותך על המקום
פה באתר פשוט חינכו אותכם אחרת וזה גרוע מאוד
גם ההורדות באתר שאתם מפרסמים לFS אין קרדיט אין כלום יוצר הקובץ בכלל אישר לכם לעלות את המטוסים לאתר שלכם???