#1
·
לפני 19 שנים
אני מקווה שזה מותר לפתוח נושא כזה..
אז ככה אני די נוב..עכשיו שאני בא לשחק ב-IL2 1946 ואני מגיע למסלול ההמראה אני בא להדליק מנוע אני מדליק מנוע(אחרי שלחצתי על כמה כפתורים ביחד והמצערת גם לא עבדה לי במקרה הזה משום מה) ומנסה לזוז אבל כלום לא קורה..אני נכנס לשינוי המקשים אבל יש שמה מלא מקשים..אז אני מבקש אם מישהו יכול לכתוב לי את המקשים הבסיסים..כאילו אתם יודעים להדליק מנוע להתחיל לזוז על המסלול להרים גלגלים להוריד גלגלים...כאילו רק את זה(ועדו כמה מקשים בסיס) שהם הבסיס של הבסיס..
אני נרשמתי גם לקורס(אני מקווה שיש לי מקום שמה) של IAF_Phantom שבו אני ילמד כבר יותר במפורט על כל המשחק אבל כרגע עד שיתחיל הקורס אם מישהו יוכל לכתוב לי אשמח מאוד...
אז ככה אני די נוב..עכשיו שאני בא לשחק ב-IL2 1946 ואני מגיע למסלול ההמראה אני בא להדליק מנוע אני מדליק מנוע(אחרי שלחצתי על כמה כפתורים ביחד והמצערת גם לא עבדה לי במקרה הזה משום מה) ומנסה לזוז אבל כלום לא קורה..אני נכנס לשינוי המקשים אבל יש שמה מלא מקשים..אז אני מבקש אם מישהו יכול לכתוב לי את המקשים הבסיסים..כאילו אתם יודעים להדליק מנוע להתחיל לזוז על המסלול להרים גלגלים להוריד גלגלים...כאילו רק את זה(ועדו כמה מקשים בסיס) שהם הבסיס של הבסיס..
אני נרשמתי גם לקורס(אני מקווה שיש לי מקום שמה) של IAF_Phantom שבו אני ילמד כבר יותר במפורט על כל המשחק אבל כרגע עד שיתחיל הקורס אם מישהו יוכל לכתוב לי אשמח מאוד...


