145 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 צריך עזרה בנוגע למקשיםם..
דיון

צריך עזרה בנוגע למקשיםם..

10 הודעות 1,711 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
אני מקווה שזה מותר לפתוח נושא כזה..
אז ככה אני די נוב..עכשיו שאני בא לשחק ב-IL2 1946 ואני מגיע למסלול ההמראה אני בא להדליק מנוע אני מדליק מנוע(אחרי שלחצתי על כמה כפתורים ביחד והמצערת גם לא עבדה לי במקרה הזה משום מה) ומנסה לזוז אבל כלום לא קורה..אני נכנס לשינוי המקשים אבל יש שמה מלא מקשים..אז אני מבקש אם מישהו יכול לכתוב לי את המקשים הבסיסים..כאילו אתם יודעים להדליק מנוע להתחיל לזוז על המסלול להרים גלגלים להוריד גלגלים...כאילו רק את זה(ועדו כמה מקשים בסיס) שהם הבסיס של הבסיס..
אני נרשמתי גם לקורס(אני מקווה שיש לי מקום שמה) של IAF_Phantom שבו אני ילמד כבר יותר במפורט על כל המשחק אבל כרגע עד שיתחיל הקורס אם מישהו יוכל לכתוב לי אשמח מאוד...
#2 · לפני 19 שנים
שלום Mesika,

יש לך סטיק?
אם אין לך אתה בבעיה. מאד מאד קשה לטוס במשחק בלי סטיק.

להלן המקשים החשובים:
הפעלת מנוע: E (לחיצה אחת וחכה כמה שניות עד שהוא נדלק ועובד קבוע)
כח מנוע: פלוס ומינוס והמספרים למעלה במקלדת בשביל כמות הגז שאתה נותן.
הרמה והורדה של גלגלים: G
הורדת מדפים: V
הרמת מדפים: F

בהצלחה בינתיים
VIFF
its not a bug, its a design feature
#3 · לפני 19 שנים
תשמע, בתוך ספריית ההתקנה של 46 נמצא קובץ PDF (שכחתי את שמו המלא), שמכיל צילום של הנספח של הגדרות המקשים הדיפולטים - שם תמצא כל מה שצריך בשביל טיסה בסיסית.
עבור פעולות יותר מסובכות כגון שליטה מלאה במנוע, מבטים, או המראות מנושאות מטוסים, צריך לשבת ולהגדיר עוד מקשים.
אני יכול לשלוח לך טבלת XLS שמסכמת את המקשים הרצויים כפי שמוגדר אצלי - תן לי את האי-מייל שלך דרך PM אם אתה רוצה (או MSN)


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#4 · לפני 19 שנים
תודה רבה לשניכם..אגב יש לי סטיק אבל הוא לא כל כך מגיב משום מה אני צריך לבדוק מה נסגר איתו אני נראה לי יקנה חדש..
בכל זאת תודה..אהה ו-Hedgehog שלחתי לך הודעה פרטית..
#5 · לפני 19 שנים
ViFF כתב/ה:שלום Mesika,

יש לך סטיק?
אם אין לך אתה בבעיה. מאד מאד קשה לטוס במשחק בלי סטיק.

להלן המקשים החשובים:
הפעלת מנוע: E (לחיצה אחת וחכה כמה שניות עד שהוא נדלק ועובד קבוע)
כח מנוע: פלוס ומינוס והמספרים למעלה במקלדת בשביל כמות הגז שאתה נותן.
הרמה והורדה של גלגלים: G
הורדת מדפים: V
הרמת מדפים: F

בהצלחה בינתיים
VIFF

אלון, מנוע מתניעים עם i לא?
#6 · לפני 19 שנים
101Falcon כתב/ה:[quote="ViFF"]שלום Mesika,

יש לך סטיק?
אם אין לך אתה בבעיה. מאד מאד קשה לטוס במשחק בלי סטיק.

להלן המקשים החשובים:
הפעלת מנוע: E (לחיצה אחת וחכה כמה שניות עד שהוא נדלק ועובד קבוע)
כח מנוע: פלוס ומינוס והמספרים למעלה במקלדת בשביל כמות הגז שאתה נותן.
הרמה והורדה של גלגלים: G
הורדת מדפים: V
הרמת מדפים: F

בהצלחה בינתיים
VIFF

אלון, מנוע מתניעים עם i לא?[/quote]
כן..גמאני לא הבנתי..אבל בסוף מצאתי שזה I..רגע יש לי עוד שאלה קטנה...אני צריך להגדיר גם את הג'ויסטיק? למה הג'ויסטיק לא פועל לי במשחק..כאילו היריות פועלות וחוצמזה כלום זה לא מגיב לי שאני מזיז אותו לצדדים ולא למעלה ולמטה...זה בעיה בג'ויסטיק או שצריך פשוט להגדיר שמה מקשים?

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.