פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
108
חברים מחוברים
47
26
27
.
1
[
a
a
A
a
A
A
A
A
b
b
B
+84
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
Mesika
M
Mesika
4
פוסטים
חבר/ה מ-02/2007
ביקור אחרון לפני 19 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
4 פוסטים
אי אל 2 · לפני 19 שנים
תגידו חברה..
איך ממריאים? אני מדליק מנוע מתישר עד כמה שיכול(בגלל הנטיה לשמאל) ואז שהמטוס עולה לאווירהוא עדין פונה שמאלהואיך שהו עולה לאוויר הוא זז לצד ומתרסק..איך ממריאים לע
אי אל 2 · לפני 19 שנים
צריך עזרה בנוגע למקשיםם..
[quote:ba7b3e06a3="101Falcon"][quote:ba7b3e06a3="ViFF"]שלום Mesika, יש לך סטיק? אם אין לך אתה בבעיה. מאד מאד קשה לטוס במשחק בלי סטיק. להלן המקשים החשובים
אי אל 2 · לפני 19 שנים
צריך עזרה בנוגע למקשיםם..
תודה רבה לשניכם..אגב יש לי סטיק אבל הוא לא כל כך מגיב משום מה אני צריך לבדוק מה נסגר איתו אני נראה לי יקנה חדש.. בכל זאת תודה..אהה ו-Hedgehog שלחתי לך הודעה פר
אי אל 2 · לפני 19 שנים
צריך עזרה בנוגע למקשיםם..
אני מקווה שזה מותר לפתוח נושא כזה.. אז ככה אני די נוב..עכשיו שאני בא לשחק ב-IL2 1946 ואני מגיע למסלול ההמראה אני בא להדליק מנוע אני מדליק מנוע(אחרי שלחצתי על כ