114 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
הוספת הרעש היא מצויינת, רק שים לב לAA של הCRJ מאחורי השרוול..... משהו פה הורס ת'תמונה.... אבל אתה בהחלט משתפר!!! 🙂
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#6 · לפני 18 שנים
shachar92 - אם יורשה לי לשאול, איפה המקום המדהים הזה? 🙂
בברכה

עידו וכטל 🙂
#7 · לפני 18 שנים
IdoVachtel כתב/ה:shachar92 - אם יורשה לי לשאול, איפה המקום המדהים הזה? 🙂

Princess Juliana
#8 · לפני 18 שנים
אני משתגע איזה כרטיס מסך יש לכם שזה מראה בכזאת איכות.
#9 · לפני 18 שנים
התמונה הראשונה שלי פה... 😳



התמונה באיכות מגעילה :/.....
#11 · לפני 18 שנים
Dj-xL, יש עתיד...אם תשדרג את המחשב אולי עוד נראה מתחרה רציני לאסימון ומייק...
עמרי גילת.
t
tomdor
510 פוסטים · איפה שהוא באשדוד
#12 · לפני 18 שנים
אסימון ביקשת קיבלת
עוד סט של הי 24 בתשלום בשתי טיסות:











מהקוקפיט(אסימון עם תרצה יש לי תמונות של כל הקוקפיט רק תבקש ואני יעלה):








טום דור..
דרכים ליצירת קשר
EMAIL: TOM610@GMAIL.COM
MSN: TOMDOR610@GMAIL.COM
#13 · לפני 18 שנים
אחלה תמונות!!!
Dj-xL, התפיסה מצויינת! רק תעלה קצת AA....... 🙂
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#14 · לפני 18 שנים
תמונה הבא :
מעבר הפוך ונמוך ליד המסלול.....
#15 · לפני 18 שנים
Gim3l, מה איתי? 🙁 💡
JET_PiLoT, עבדנו קשה בשביל זה... אתה יודע מה זה לשכנע את אמא שלך ש8800 יותר טוב מ7900 חחח שעות!
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.