#1
·
לפני 18 שנים
Dj-xL, תמונה יפה, אבל תשפר גרפיקה וAA... 💡



אסימון כתב/ה:שאלה - באמת מחוסר ידע 😳
כשהF16 טס ללא חימוש, הפינים שמחזיקים את הפצצות - אמורים להיות מותקנים על המתלים ??
gal_mintz כתב/ה:מעבד: E6300
זיכרון: 2GB
כרטיס מסך: GEFORCE 7900GT 256MB
שווה לי להתקין? זה לא יאט לי מדי??
Hunter101 כתב/ה:אסימון, יש לך קישור להביא לי למטוס הצוקית (FSX)?!

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.