89 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#3 · לפני 18 שנים
מעבד: E6300
זיכרון: 2GB
כרטיס מסך: GEFORCE 7900GT 256MB

שווה לי להתקין? זה לא יאט לי מדי??
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#4 · לפני 18 שנים
שתי מילים , FUKING AA איזה עיצבון עם הפיקסלים האילו חחח...

חוץ מזה אחלה תמונות
#6 · לפני 18 שנים
shachar92, ולא נמאס כבר להגיד,
תמונות יפות
תמונות מדהימות
תודה על השיתוף
זאת אם כבר הערה יותר טובה על תמונות.
#7 · לפני 18 שנים
נכון מאוד , לא חסר פה תגובות שטותיות של אפיק !
אבל שחר אתה לא צריך לקלל , ההודעה ש לך נערכה.

הנה תמונה מטיסה של מגיני הדרום , הרגשתי צורך לשים,
בבקשה:


Shot at 2007-07-25
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#8 · לפני 18 שנים
אחלה תמונה! 🙂🙂🙂
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#11 · לפני 18 שנים
אסימון כתב/ה:שאלה - באמת מחוסר ידע 😳

כשהF16 טס ללא חימוש, הפינים שמחזיקים את הפצצות - אמורים להיות מותקנים על המתלים ??

לפי דעתי לא, אבל רק בטיסות לא מבצעיות.
#13 · לפני 18 שנים
gal_mintz כתב/ה:מעבד: E6300
זיכרון: 2GB
כרטיס מסך: GEFORCE 7900GT 256MB

שווה לי להתקין? זה לא יאט לי מדי??


לא יפה להתעלם...... נו כדאי או לא???
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#14 · לפני 18 שנים
Hunter101 כתב/ה:אסימון, יש לך קישור להביא לי למטוס הצוקית (FSX)?!

מטוס הצוקית המוצג בתמונה, הוא מטוס הצוקית של פריפלייט, אשר הותאם ע"י אסימון לFSX.
#15 · לפני 18 שנים
טוב מצ'עמם לי אנשים אז מרוב שיעמום חזרתי למקורות סתם טסתי אופלין פתאום אני קולט לירג'ט בפיינל ל03 באילת
אז נחתנו ביחד חחח 🙂 תראו תמונה שלו בנגיע


ואני עם פוגה מגיסטר לכל המעוניינים
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.