67 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
shachar92 כתב/ה:טוב מצ'עמם לי אנשים אז מרוב שיעמום חזרתי למקורות סתם טסתי אופלין פתאום אני קולט לירג'ט בפיינל ל03 באילת
אז נחתנו ביחד חחח 🙂 תראו תמונה שלו בנגיע


ואני עם פוגה מגיסטר לכל המעוניינים

חחח איזה קורעע אהבתיי.
#2 · לפני 18 שנים
מקבץ תמונות CVFR (טיסת ראיה מבוקרת) עם אור בן-ארי:
הטיסה התבצעה ברשת IVAO! 😄















הפעם התמונות באיכות ירודה ועם שינויים בגדלים, אבל פעם הבאה יהיה יותר טוב! 😄
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#4 · לפני 18 שנים
אחלה תמונות גל!
הבנאדם השיג 13 שעות טיסה בIVAO רק ע"י טיסות CVFR והקפות...איפה הכפיים אנשים?! 👏
#5 · לפני 18 שנים
זה כבר יותר מ-13! 🙂 זה מתעדכן מחר בשלוש בצהריים 😄

אסימון, איך עלה לי הדופק!
מעכשיו כל טיסה אני מצלם.... והאיכויות אמורות לעלות...🙂
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#6 · לפני 18 שנים
הנה הסיפור,
היום טסתי CVFR עם אור בן-ארי מחיפה להרצליה, ובסביבות עתלית פתאום נהיה ערפל, שאתם פשוט לא תאמינו כשתראו!!!













ד"א, השעה עכשיו חמש וחצי בבוקר, אז כבוד!
השקעתי מלא זמן בשביל להעלות את התמונות בכזאת איכות אז תפרגנו 🙂

יאללה ני עף לשון, אני חושב שהגיע הזמן... ביי! 😄

ד"א, עריכות ואנימציה לנחיתה של אור יתקבלו בברכה 🙂
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#7 · לפני 18 שנים
הנה עריכה שלי בקטנה-


נ.ב. אתמול בלילה התחלתי בתהליך הגמילה של גל מVFR, ועשינו טיסת IFR מת"א לחיפה. על מנת לא לגרום לא ליותר מדי הלם, בעתלית המשכנו את הטיסה כCVFR. אנחנו בינתיים רק מתחילים, ונקווה שבעוד כמה שבועות גל יסיים את הטיפול, וייגמל מVFR. 🙂
#8 · לפני 18 שנים
אל תדאג אפיק, כבר עשיתי שתי טיסות IFR מראש פינה לאילת אחרי שהלכת.... 😛
שכחת שיש לך עסק עם חרשן 🙂
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#9 · לפני 18 שנים
טוב שיניתי את ההגדרות בפלייט והעלתי מ-20 ול-40 אז צילמתי תמונה אחרי השינוי בשקיעה תודה לשלומי ולגל מינץ שעזרו לי לשנות אז מה אתם חושבים על התמונה ואני מקווה שתהנו ממנה
מאור פאר
#10 · לפני 18 שנים
כמו שאמרתי בIVAO, אחלה תמונה!
אלב לא הבנתי מה העלית מ-20 ל-40, אם התכוונת לFPS אז אי אפשר לראות את זה בתמונה, רק בסירטון, אבל אם כבר, תגביל FPS ל24-25 כי עין של בן אדם יכולה לראות עד 24 תמונות בשניה...
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#12 · לפני 18 שנים
gal_mintz כתב/ה:כמו שאמרתי בIVAO, אחלה תמונה!
אלב לא הבנתי מה העלית מ-20 ל-40, אם התכוונת לFPS אז אי אפשר לראות את זה בתמונה, רק בסירטון, אבל אם כבר, תגביל FPS ל24-25 כי עין של בן אדם יכולה לראות עד 24 תמונות בשניה...

גם אני פעם האמנתי לשטות הזאת..
ותמיד הייתי מגביל ל30FPS ...
עד שאמרתי בוא נשים לו בלי מגבלה
ופתאום שמתי לב רואים מזה חלקקק כמו מציאות !
בדקתי היה 45FPS...
זה שטות ה30FPS...
ובטוח אפשר לרעות הרבה יותר מ45...
אז אל תאמין לזה ולמחקרים.. תשים על 24 ואז תשים בלי מגבלה באלסקה בלי סינרי עם ססנה ותראה איזה פצצה זה נראה פתאום... כעקרון רואים את הההבדל בעיקר שמשחקים עם המצלמה.
#13 · לפני 18 שנים
shlomi כתב/ה:[quote="gal_mintz"]כמו שאמרתי בIVAO, אחלה תמונה!
אלב לא הבנתי מה העלית מ-20 ל-40, אם התכוונת לFPS אז אי אפשר לראות את זה בתמונה, רק בסירטון, אבל אם כבר, תגביל FPS ל24-25 כי עין של בן אדם יכולה לראות עד 24 תמונות בשניה...

גם אני פעם האמנתי לשטות הזאת..
ותמיד הייתי מגביל ל30FPS ...
עד שאמרתי בוא נשים לו בלי מגבלה
ופתאום שמתי לב רואים מזה חלקקק כמו מציאות !
בדקתי היה 45FPS...
זה שטות ה30FPS...
ובטוח אפשר לרעות הרבה יותר מ45...
אז אל תאמין לזה ולמחקרים.. תשים על 24 ואז תשים בלי מגבלה באלסקה בלי סינרי עם ססנה ותראה איזה פצצה זה נראה פתאום... כעקרון רואים את הההבדל בעיקר שמשחקים עם המצלמה.[/quote]

אתה אמנם רואה את זה מוצג בצורה שונה, אבל תבין, שהעין שלך עדיין לא רואה יותר מ-24 תמונות בשניה, ועדיף להגביל את זה, כי לפעמים כשיש עומס, הסימ' עצר כזה לשניה, כולנו מכירים את זה, הסיבה היא לא FPS נמוך, אלא קפיצות במס' הFPS.... כך שעדיף לנעול על 24-25 למרות שרואים קצת אחרת מULIMITED, לפחות לא יהיו תקיעות, או עצירות או גימגומים מעצבנים כאלה....
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.