shlomi כתב/ה:[quote="gal_mintz"]כמו שאמרתי בIVAO, אחלה תמונה!
אלב לא הבנתי מה העלית מ-20 ל-40, אם התכוונת לFPS אז אי אפשר לראות את זה בתמונה, רק בסירטון, אבל אם כבר, תגביל FPS ל24-25 כי עין של בן אדם יכולה לראות עד 24 תמונות בשניה...
גם אני פעם האמנתי לשטות הזאת..
ותמיד הייתי מגביל ל30FPS ...
עד שאמרתי בוא נשים לו בלי מגבלה
ופתאום שמתי לב רואים מזה חלקקק כמו מציאות !
בדקתי היה 45FPS...
זה שטות ה30FPS...
ובטוח אפשר לרעות הרבה יותר מ45...
❗
אז אל תאמין לזה ולמחקרים.. תשים על 24 ואז תשים בלי מגבלה באלסקה בלי סינרי עם ססנה ותראה איזה פצצה זה נראה פתאום... כעקרון רואים את הההבדל בעיקר שמשחקים עם המצלמה.[/quote]
אתה אמנם רואה את זה מוצג בצורה שונה, אבל תבין, שהעין שלך עדיין לא רואה יותר מ-24 תמונות בשניה, ועדיף להגביל את זה, כי לפעמים כשיש עומס, הסימ' עצר כזה לשניה, כולנו מכירים את זה, הסיבה היא לא FPS נמוך, אלא קפיצות במס' הFPS.... כך שעדיף לנעול על 24-25 למרות שרואים קצת אחרת מULIMITED, לפחות לא יהיו תקיעות, או עצירות או גימגומים מעצבנים כאלה....
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.