137 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית חברים IdoVachtel
I

IdoVachtel

43פוסטים חבר/ה מ-02/2007 ביקור אחרון לפני 15 שנים
חתימה
בברכה

עידו וכטל 🙂

פעילות אחרונה בפורומים

10 פוסטים
פלייט סימולטור · לפני 16 שנים
זקוק לחבל הצלה בדחיפות!!!
אמרתי לך בקשר למטוסי AI (אלו המטוסים שנמצאים בשדה ונשלטים ע"י המחשב) בהגדרות של הסימולטור [בחלק של Aircraft] תשאיר את האפשרות " Aircraft casts shadow
פלייט סימולטור · לפני 16 שנים
זקוק לחבל הצלה בדחיפות!!!
אני יודע דבר אחד. גם לי הייתה את אותה הבעיה. אחרי שהייתי מתקין את SP2 כל המטוסי AI היו "נעלמים", הם היו בשדה, אבל בלתי נראים. בד"כ זה היה קורה
פלייט סימולטור · לפני 16 שנים
זקוק לחבל הצלה בדחיפות!!!
[quote:93ea772aa7="Freeflight"]IdoVachtel, מה זה קשור? shmil, בגלל שהשדות תעופה הם לא הדיפולטיים אז
פלייט סימולטור · לפני 16 שנים
זקוק לחבל הצלה בדחיפות!!!
בהגדרות של הסימולטור [בחלק של Aircraft] תשאיר את האפשרות " Aircraft casts shadows on the ground" כבויה. וגם את האפשרות שמתחתיה (Aircraft casts shado
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
חוסר פעילות של שאר המסלולים בנתב"ג
אני יודע שבמציאות זה משתנה לפי מזג האויר אבל בסימולטור זה לא משתנה, ההמראות והנחיתות (אצלי לפחות) תמיד על 30. יכול להיות שמיים נקיים והפקח יפנה אותי להקפה ל30
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
חוסר פעילות של שאר המסלולים בנתב"ג
ניסיתי הכל, (אפילו שלג :)) איפה אני יכול למצוא את קובץ ה-AFCAD ואיך ניתן לערוך אותו? תודה עידו וכטל
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
חוסר פעילות של שאר המסלולים בנתב"ג
שלום לכולם. אני טס בFSX ויש לי את הסינרי של נתב"ג. רציתי לדעת אם אני היחיד שמפריע לו שכל פעם בהמראות או נחיתות בנתב"ג, המסלול הפעיל היחיד הוא 30,
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
בעיה בתוכנת- WOAI עם נתב"ג
[quote:16d3766669="yarin_l10"]כנראה ב"ג לא כלול בתוכנה... אני מציע שתחפש תוכנה אחרת להורדה...(או שתקנה ואז זה יהיה גם חוקי וגם יפעל טוב מאוד...) כמה תו
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
בעיה בתוכנת- WOAI עם נתב"ג
שלום לכולם, הורדתי את התוכה WOAI שמצרפת מטוסי AI למשחק (FSX) עכשיו המטוסים עובדים לי בכל השדות תעופה שמצויינים אבל בבן גוריון הם לא מופיעים לי באיזור הטרמינ
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
לא מצליח להוריד קבצים מ-Avsim [בעיה]
שלום חברים :) לאחרונה התעוררה אצלי בעיה ורציתי לדעת אם ישנם עוד כאלה שיש להם את הבעיה. כאשר אני מוריד קובץ (לא משנה איזה) מ-avsim, הוא לא יורד, הוא נשאר ע