155 חברים מחוברים
5 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 3 C y y voice 2 I r
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
t
tomdor
510 פוסטים · איפה שהוא באשדוד
#4 · לפני 18 שנים
Mike_69th כתב/ה:א.א..אני?
תתחשבו 😳
לוקח זמן לעבוד על 26 תמונות ביחד...

Bell 416 אי שם מעל האי הונולולו. אממ...אין לי מה להוסיף.




אחי קבל תיקון זה Bell 412


טום דור..
דרכים ליצירת קשר
EMAIL: TOM610@GMAIL.COM
MSN: TOMDOR610@GMAIL.COM
#6 · לפני 18 שנים
וואי תמונה מדהימה!
אבל יש לי אנטי לתמונות שלא נכנסות על המסך, שצריך לגלול..... הרזולוציה שלי היא 1280X1024... תעשו לי טובה ואל תגרמו לי לגלול..... 🙂

בכל זאת, תמונה מדהימה!!!
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#11 · לפני 18 שנים
Auto. מסתבר שכמעט לא משנה כמה תמונות של הסצינה תצלם ובאיזה היקף (אני אנסה "סריקה" של 360 מעלות מסביב לההההכל יום אחד,מעניין איך ייצא), האפשרות הזאת תשלב בין כל השאר שמתחתיה- ותמיד תתן לך בדיוק מה שצריך.
תהיה מוכן לזה שאיכות התמונה תרד קצת בגלל תיקון העיוות, אבל זה שום דבר שהקטנה ל90% גודל לא תפתור.

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
#12 · לפני 18 שנים
הצלחתי !!!! 👏 👏


נסיון ראשון בחיים של תמונה פנורמית :



עכשיו, כשאני יודע איך כל הסיפור עובד..

אני לוקח את הפיקל שלך - ומעלה ב10 😱 😂 💡

תמתין... תמתין..
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
#13 · לפני 18 שנים
זה פשוט לא בסדר, צריך להחרים לכם את המחשבים...או לפחות את התוכנות עריכה, תמונות מעולות! 👍
#14 · לפני 18 שנים
אסימון, אתה בדרך!

שים לב: תמיד כדאי להשתדל להוסיף כמה שפחות רעש. אם אנחנו מנסים לדמות מצלמה- הרעש הוא פיקסלים קטנים וצבעוניים בעיקר.
כשמצלמים נוף נסה לכלול לפחות שליש עליון של התמונה בשביל שמים, עננים זה תמיד כיף.

בהצלחה!
(ואני סוגר שבת אז נתראה בעוד שבועיים כולם!)

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.