אז עברתי לפוטושופ CS3.
תענוג. הגרסה הזאת משנה לחלוטין את התפיסה שלי לגבי עבודה עם פוטושופ. הכל נקי יותר ונוח יותר.
אחד החידושים הוא פיתוח של הכלי Photomerge הידוע מCS2.
כאן הוא כבר בוגר ומסוגל לעשות פלאים בצורה אוטומטית לחלוטין.
כשCS2 לא יכל להתמודד עם עיוות צילינדרי (שקיים בכל תמונה שמצלמים ממשחק- פשוט כי זו הדרך לתצוגה של תמונה תלת מימדית על מסך שטוח) בחיבור של מספר תמונות לפנורמה, CS3עושה את זה בקלות ובמהירות מדהימה.
אז הנה שני נסיונות ותמונות ראשונות שלי עם CS3.
הוואי, האי Oahu. רזולוציה מקורית של כל תמונה 1200X1600, ובלי TileProxy זה לא היה נראה אפילו רבע ממה שזה נראה עכשיו (מי צריך סינרי ואוטוג'ן בגבהים כאלה).
הראשון לא יותר מדי מושקע, רק בדיקה לדיוק. כצפוי, אין סטיה של פיקסל בודד בחיבור של התמונות.
אחרי שהתרגלתי קצת לעניין, שוט עם קצת יותר קומפוזיציה ועריכה של לא מעט דברים. בעיקר בטקסטורה על המסוק שעברה שיפצור נרחב בעזרת Burn .
180 מעלות.

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי
69 הפטישים הוירטואלית הותיקה