135 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
התמונות הראשונות שלי מFSX!!! (כמה שJPEG פוגע באיכות!!!! תרגישו חופשי לערוך)




עמרי גילת.
#2 · לפני 18 שנים
חמוד.. .. מה המפרט?

הנה תמונה מטיסה היום עם דוד
הוא הלך לאכול ושם פאוס
אני התייצבתי מתחתו ושמתי גם לא Y ..
#4 · לפני 18 שנים
כל התמונות של FSX מדהימות רק אני תקוע עם גרפיקה מסריחה במשחק הזה (כרטיס שלי 6600 256 NB)
#7 · לפני 18 שנים
גם אני רוצה תמונה!!!!!!!! מה לי אסור?! 😛
אני אחרי המראה בן גוריון לכיוון הונג קונג והאלעל שנוחת זה מאור (747)
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#8 · לפני 18 שנים
אז עברתי לפוטושופ CS3.
תענוג. הגרסה הזאת משנה לחלוטין את התפיסה שלי לגבי עבודה עם פוטושופ. הכל נקי יותר ונוח יותר.

אחד החידושים הוא פיתוח של הכלי Photomerge הידוע מCS2.
כאן הוא כבר בוגר ומסוגל לעשות פלאים בצורה אוטומטית לחלוטין.
כשCS2 לא יכל להתמודד עם עיוות צילינדרי (שקיים בכל תמונה שמצלמים ממשחק- פשוט כי זו הדרך לתצוגה של תמונה תלת מימדית על מסך שטוח) בחיבור של מספר תמונות לפנורמה, CS3עושה את זה בקלות ובמהירות מדהימה.

אז הנה שני נסיונות ותמונות ראשונות שלי עם CS3.
הוואי, האי Oahu. רזולוציה מקורית של כל תמונה 1200X1600, ובלי TileProxy זה לא היה נראה אפילו רבע ממה שזה נראה עכשיו (מי צריך סינרי ואוטוג'ן בגבהים כאלה).

הראשון לא יותר מדי מושקע, רק בדיקה לדיוק. כצפוי, אין סטיה של פיקסל בודד בחיבור של התמונות.




אחרי שהתרגלתי קצת לעניין, שוט עם קצת יותר קומפוזיציה ועריכה של לא מעט דברים. בעיקר בטקסטורה על המסוק שעברה שיפצור נרחב בעזרת Burn .

180 מעלות.


מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
#10 · לפני 18 שנים
shachar92 כתב/ה:גם אני רוצה תמונה!!!!!!!! מה לי אסור?! 😛
אני אחרי המראה בן גוריון לכיוון הונג קונג והאלעל שנוחת זה מאור (747)


בגללך עשיתי הולד ובסוף זה היה לשב אבל חפיף היה נחמד לפגוש אותך
מאור פאר
#11 · לפני 18 שנים
Mike_69th,
אתה מוסיף זוויות.. משנה זוויות.. מרשים ביותר בנאדם !
אנחנו צריכים לדבר יום אחד שתסביר לי איך אתה עושה את התמונות לכאלה מרשימות..

אגב, כדי לקבל זוויות צילום "עמוקה" יותר ויותר ריאליסטית לעיניים (וגם לתמונות) אתה מוזמן לחפש את הקובץ FSX.CFG ולשנות מfalse ל true תחת WideViewAspect.


😉
#12 · לפני 18 שנים
טוב.. תשמעו.. זה לא עסק.. מייק מביא תמונה שהרעידה לי את הפיקל מהתרגשות.
קיבינימאט - איזו איכות מדהימה !!


אני לא נשאר חייב - ומחזיר במשהו משלי 😢

#13 · לפני 18 שנים
THE BATTLE OF THE FS

אסימון, תפסיק לצלם שטחים, ותראה לנו קצת אקשן אמיתי!
#14 · לפני 18 שנים
אסימון, אני מקבל את ה"פיקל", ומעלה בעוד 2 (אבל מחר כי אני לא מבדיל בין ימין לשמאל כרגע) 😛

נראה מצויין!

"אנחנו צריכים לדבר יום אחד שתסביר לי איך אתה עושה את התמונות לכאלה מרשימות.."
הי תרגיש חופשי לשאול! [בסופי שבוע 😕 בלאט צבא]

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
#15 · לפני 18 שנים
אתם מציבים פה אתגרים חברים......

אתם יודעים מה מייק ואסימון
אני מזמין אותכם לתחרות של התמונה הכי יפה כל אחד ישים את התמונה הכי יפה שהוא יכול להביא
והחברה פה ישפטו..
מה אתם אומרים אפשר לעניין אותם?
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.