#1
·
לפני 18 שנים
חח זה עצים ? ?
nokia122 כתב/ה:חח זה עצים ? ?
gal_mintz כתב/ה:שמתי X16 בדרייבר של NVIDIA........
יש לי 7900GT........ לא נראה לי תהיה בעיה 🙂

אסימון כתב/ה:[quote="gal_mintz"]שמתי X16 בדרייבר של NVIDIA........
יש לי 7900GT........ לא נראה לי תהיה בעיה 🙂


shlomi כתב/ה:בעע !
בFS2004 כשאני שם AF מהדריבר כל הקרקע מרצדת !
ובלי זה נראה חרא ! איזה עצבים זה יאוו..
לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.