119 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#3 · לפני 18 שנים
לכל מחשב יש צוואר בקבוק קטן....... אין כזה דברשכל הרכיבים שווים אחד לשני באיכות........ אם יש צוואר בקבוק קטן, אני שמח! 🙂
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#4 · לפני 18 שנים
gal_mintz כתב/ה:שמתי X16 בדרייבר של NVIDIA........
יש לי 7900GT........ לא נראה לי תהיה בעיה 🙂


ידידי - השתמש בהגדרות שאני משתמש בהן :
[מתוך קונטרול הפאנל של Nvidia]

AA = אוטומאטי - בחירת התוכנה.
AF = אוטומאטי - בחירת התוכנה.



כשאתה מפעיל את הסימולטור אחרי שינוי ההגדרות הנ"ל, כנס להגדרות גראפיקה של המשחק ושם שים "V" על AA, ועל AF.

---------------------------

בצורה הזו, אתה מנצל את יכולות העיבוד AA וAF שמתכנתי המשחק התכוונו אליהם -
כרטיס המסך (המעולה) שלך יעבד אך ורק את השטחים שמסומנים לו לעיבוד..

אם תבחר באפשרות של AA וAF מתוך הקונטרול פאנל של Nvidia, לא משנה מה קורה על המסך, לא משנה איזו רמת פירוט אתה בוחר דרך המשחק - כרטיס המסך שלך יעבד ללא הפסקה (!)
את כל מה שמוצג על המסך - החל במטוס שלך, ועד לחלקים הכי קטים של הקרקע..
#6 · לפני 18 שנים
אסימון כתב/ה:[quote="gal_mintz"]שמתי X16 בדרייבר של NVIDIA........
יש לי 7900GT........ לא נראה לי תהיה בעיה 🙂


ידידי - השתמש בהגדרות שאני משתמש בהן :
[מתוך קונטרול הפאנל של Nvidia]

AA = אוטומאטי - בחירת התוכנה.
AF = אוטומאטי - בחירת התוכנה.



כשאתה מפעיל את הסימולטור אחרי שינוי ההגדרות הנ"ל, כנס להגדרות גראפיקה של המשחק ושם שים "V" על AA, ועל AF.

---------------------------

בצורה הזו, אתה מנצל את יכולות העיבוד AA וAF שמתכנתי המשחק התכוונו אליהם -
כרטיס המסך (המעולה) שלך יעבד אך ורק את השטחים שמסומנים לו לעיבוד..

אם תבחר באפשרות של AA וAF מתוך הקונטרול פאנל של Nvidia, לא משנה מה קורה על המסך, לא משנה איזו רמת פירוט אתה בוחר דרך המשחק - כרטיס המסך שלך יעבד ללא הפסקה (!)
את כל מה שמוצג על המסך - החל במטוס שלך, ועד לחלקים הכי קטים של הקרקע..[/quote]

תודה על העצה ואני איישם אותה....... 😄

רק שאלה אחת, בהגדרות HARDWARE בסימ', יש אפשרות לשים V לAA.... אבל לAF אין כזה דבר....

למה התכוונת?
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#8 · לפני 18 שנים
FILTERING זה בעצם AF?

היה נדמה לי אבל לא הייתי בטוח.....

שמע, בFSX זה נראה מצויין, אבל רוב העולם היום טס על FS2004, ושם זה נראה מגעיל....... אני חוזר לX4 ו-X16...
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#9 · לפני 18 שנים
בעע !
בFS2004 כשאני שם AF מהדריבר כל הקרקע מרצדת !
ובלי זה נראה חרא ! איזה עצבים זה יאוו..
#11 · לפני 18 שנים
הוא אמר פעם 28..
אבל יש לו SP1
והוא שם תהגדרות שאמרו לשים בשביל לקבל איכות וביצועים טובים, אם תעשה את זה גם אתה תקבל 🤖
#12 · לפני 18 שנים
עשיתי את זה על 4X ופתאום יש לי כזה מין אפקט בעננים כזה
זה בסדר פשוט אני לא יודע מה הוא צריך לעשות ..
עם אפשר הסבר קטן ..


איך החתימה ??
הטובים לטיס ,הטובות לטייסים!
#13 · לפני 18 שנים
shlomi כתב/ה:בעע !
בFS2004 כשאני שם AF מהדריבר כל הקרקע מרצדת !
ובלי זה נראה חרא ! איזה עצבים זה יאוו..


כדי להיפטר מהריצוד תשאיר X16 בדרייבר, אבל MIP MAPPING QUALITY בתוך הסימ' שים על 4.... לא יותר ולר פחות....
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.