108 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#2 · לפני 18 שנים
פששש יפה ><
אבל כמו שאמרתי לך.. המים האלה אם אתה לא בזווית יפה נראים חרא..
אגב אתה מגדיר Anisotropic Flitering מהדריבר או שלא נגעת בכלום..?
#4 · לפני 18 שנים
shlomi כתב/ה:פששש יפה ><
אבל כמו שאמרתי לך.. המים האלה אם אתה לא בזווית יפה נראים חרא..
אגב אתה מגדיר Anisotropic Flitering מהדריבר או שלא נגעת בכלום..?


AA אני יודע מה עושה....
מה עושה AF?
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#5 · לפני 18 שנים
שחר, תמונה יפה!!..אבל המים למטה רואים מים לשתייה, והמים למעלה רואים מים מלוכלכים!! 😮 😮 😮
#8 · לפני 18 שנים
gal_mintz כתב/ה:[quote="shlomi"]פששש יפה ><
אבל כמו שאמרתי לך.. המים האלה אם אתה לא בזווית יפה נראים חרא..
אגב אתה מגדיר Anisotropic Flitering מהדריבר או שלא נגעת בכלום..?


AA אני יודע מה עושה....
מה עושה AF?[/quote]
AF= סינון מרקמים

הוא בעצם מעלה את ההבחנה של הקרקע. ככה התמונה תראה חדה אמיתית ויפה גם שמסתכלים למקומות רחוקים. אם לא תגדיר AF מתוכנה חצונית ורק מפלייט 2004 (ב-X אין בעיה) תראה ממש גרוע ומטושטש.
#9 · לפני 18 שנים
שמתי X16 בדרייבר של NVIDIA........
יש לי 7900GT........ לא נראה לי תהיה בעיה 🙂
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#11 · לפני 18 שנים
חחחח מה זה המטוס הזה, מנהל פורום סימולטורים חח...
ודרך אגב, מי שעשה את הסקין, הסמל בצד השני של הזנב הפוך חח...

תמונה יפה!
#12 · לפני 18 שנים
חחח אחי תוריד מהר תתיקון של העצים המרובעים תראה איזה אדיוטי זה נראה חחח..
זה פיינל ? אתה באמצע פניה לא לכיוון של המסלול :\
ו-gal_mintz, 7900GT כרטיס מעולה.. איזה מעבד יש לך? אבל AF תשים 16..
AA תשים 4 לא צריך יותר סתם אוכל פריימים..
#13 · לפני 18 שנים
יש לי E6300, אבל אני לא נוגע באוברקלוקינג.... AF על 16 כבר... תקרא את מה שכבתי 😛
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#14 · לפני 18 שנים
לא אני צילמתי את התמונה, הייתי עם חבר במולטי, ואני ממש בפיינל, וזה גם לא צביעה שאני עשיתי אלה חבר שלי, שנינו מנהלי קהילת סימולטורים בויגימס...
#15 · לפני 18 שנים
gal_mintz, וואלה אחי.. יש מצב ישך צוואר בקבור.. יעני שהמעבד תוקע תכרטיס מסך..
אבל ממש קטן..
לא יודע שאל את אסי אולי הוא מבין טוב ><

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.