94 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
לך טוב עם 2004
אבל לנו יותר טוב לראות תמונות שלך עם FSX חח 😄
אגב
אני יודע שאני מעצבן אבל
אם היית מחכה ל22 לחודש
יכולת לקנות את ה4 ליבות בהבדל של 500 שקל
עכשיו לא יהיה הבדל גדול
אבל עוד שנה שהכל ידע לנצל אותו טוב משחקים תוכנות
היית מרוויח מלא

חחח סתם תחדש מחשב פצצה 😄
ולא אמרת אם זה 8800 OC או OC2 וכמה זכרון חח -_-
כעקרון הבנתי שאם אתה במסך עד 19 אינץ' אין הבדל כמעט בין ה320 ל 640


יאללה שחר קדימה תמונות חח
תגיד אתה שם תהגדרות של הAF מהכרטיס מסך?
אם לא ואין לך מושג מזה
אז תגיד לי באיי סי אני יסביר לך איך עושים זה מה שעושה שיראו יפה ולא מתושתש למרחק ורמת הבחנה גבוהה -_- 😄
#2 · לפני 18 שנים
מישהו יודע למה לא עובד לי התע''ל בF-16?
עמרי גילת.
#4 · לפני 18 שנים
סליחה על הדאבל..
טיסה שלי ושל חבר בIVAO אימון RNAV
מעלה SIRON (שדרגנו את הים)

מעל הLL 4000FT

בחניות 4XHGV נוחת


זהו להפעם תהנו 🙂
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#5 · לפני 18 שנים
פששש אחלה תמונות -_-
בטח אתה מרגיש אלוהים בלי הלפטופ עכשיו חח -_-
#7 · לפני 18 שנים
שחר, מצטער...
באמת שניסיתי להתאפק, לעצור את עצמי, אבל לא הצלחתי...
התמונה פשוט קראה לי, אז ערכתי אותה 💡

#9 · לפני 18 שנים
shachar92 כתב/ה:מדהים אפיק!

אז אתה סולח לי? אני מבטיח לא לעשות את זה שוב, זאת פעם אחרונה... 😂
#10 · לפני 18 שנים
shlomi, היו אמורות להיות 32 תמונות אבל אני רואה שכבר אין טעם לשים המשך...
ודרך אגב 7600GT עובד כמו סוס גם עם FSX אז אל תזלזל...
עם AA ועם הכל...
גם אני טייס בטייסת הבינלאומית!
#11 · לפני 18 שנים
חחח 7600GT ?
בטח שאני יזלזל
לא מספיק שזה סדרה 7 שהייתה הצלחה אבל יש הבדל אדיר בינה ל8
זה 600
ו600 עד כמה שאין הפרש גדול מ800 במספר, יש הבדל אדיררר בין 7600 ל 7800..
חוץ מזה תחשוב אחרת
מי שהיה לו תקציב למחשב עם 7600
יש לו מעבד חלש וקצת זכרון
ואם זה מחשב ישן לא משנה כמה הוא עלה עדיין יש לו מעבד ישן וקצת זכרון חח..

קיצר מתחת ל 7800 אפילו לא כדאי להסתכל על סרטונים מ FSX למי שלא מסוגל לטוס בלי 25FPS כמוני. 💡



אהה ועוד משו
אני עם 7600GS בFS2004 מעל נבת"ג מקבל 15-20 FPS זה חזק זה?!
ועם הרקולס אני מקבל 5 FPS... 😱
#12 · לפני 18 שנים
אז יש לך מעבד על הפנים וRAM עוד יותרת עובדה שאני עם 7600GT ו2GB RAM + דואל 2 Ghz עושה 20 במינימום עם ההרקולס...
ודרך אגב הוא עובד על 10 FPS עם AA והכל עם FSX (וזה בניו יורק, שרואים את אמפייר סטייט, קרייזלר ופסל החרות ב738 דרך הVC) אז...
גם אני טייס בטייסת הבינלאומית!
#13 · לפני 18 שנים
ומה כל כך מכובד ב10 FPS?
למי יש מעבד על הפנים? לשחר? יש לך יותר טוב מ E6600 ? (בטח שקיים אבל אני שואל אם יש לך)
ולי יש Pentium 4 HT
זה היפר טרידינג= כפול ליבה אבל הליבה השניה יש בה משו שונה מC2D לא זוכר מה..
וכשקניתי תמחשב זה היה המעבד הכי חזק בעולם 🙁
#14 · לפני 18 שנים
טוב למה הפכנו את הדיון הזה לדיון האם 7600GT הוא כרטיס מסך מכובד או לא?
בואו נעבור חזרה לנושא המקורי, דיון סקרין שוטס.
גם אני טייס בטייסת הבינלאומית!
#15 · לפני 18 שנים
טוב
אז
היום טסתי עם דוד ב738 DreamLiner של POSKY מלרנקה לבן גוריון
היה לי טיסה מדהימה..! לא טסנו במבנה אין תמונות מהטיסה
מה שכן
הנגיעה היתה ב-23VS !!!!! יעני אם הייתי דקה טס בקצב של הנחיתה הייתי מאבד רק 23 רגל!!
ומי שלא מאמין 🙂
הנה לכם התיעוד של פסנג'רס

והנה עוד תמונה מהדו"ח שמראה שהיה לי רק ביקורת טובה ונחיתה חלקה 😛

אחת הטיסות הטובות שלי..
40 דקות לרנקה-נתב"ג זה ריאלי לגמרי
ונחיתה -23 VS 😄 וזה לא היה בפוקס שפתאום משכתי בשניה האחרונה..

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.