#1
·
לפני 18 שנים
תמונות מדהימות, מזכיר לי תמונות של אסימון...
תצלם כבר מהגראנד קניון עם הפוטוריל שלך!
ואם כבר אתה טס בסיטיישן, תצלם גם את נועה, מעניין לראות אותה על שתי מסכים...היא שווה את ה-5 מגה תמונה... 👍
תצלם כבר מהגראנד קניון עם הפוטוריל שלך!
ואם כבר אתה טס בסיטיישן, תצלם גם את נועה, מעניין לראות אותה על שתי מסכים...היא שווה את ה-5 מגה תמונה... 👍
























