82 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
תמונות מדהימות, מזכיר לי תמונות של אסימון...
תצלם כבר מהגראנד קניון עם הפוטוריל שלך!

ואם כבר אתה טס בסיטיישן, תצלם גם את נועה, מעניין לראות אותה על שתי מסכים...היא שווה את ה-5 מגה תמונה... 👍
#2 · לפני 18 שנים
חחח נצלם את נועה עוד מעט

קראו לי ספאמר קראו לי מה שאתה רוצים

אבל זה קפץ דף ואפחד לא יחזור לרעות אז אני שם שוב חח



כן אני יודע שהשרת של החתימה שלי וכל התמונות נפל -_-
אבל הוא יחזור כי הFTP עוד עובד -_-
בקרוב עוד 3 תמונות מזה ><

עריכה: 💡

אזהרה! באמת לא לבעלי 56K! כל תמונה 5 מגה כמעט! (לא לבעלי 1.5M 😄 )




😎






אל תסתכלו רק בצד תזיזו תתמונה לאמצע רואים יפה באזור של המטוס..
#3 · לפני 18 שנים
והנה לכם נועה ענקית של שתי מסכים לגובה 😄
1600*2400
זה מה שיכלתי.. זה 17 אינץ' ככה שבמקום 2400 כל אחד אמור להיות 768 לגובה 😎


שפשוף נעים 💡

ולא התמונה לא צרה.. המקסימום שאני יכול זה 1600*1200
ככה שיש מסך אחד לרוחב אז חייב 1600
ו2 מסכים לגובה אז 2400
התמונה צרה אבל בפרופורציה נורמאלית זה סתם נועה בדיאטה או משו...
כעקרון שמשחקים עם הזום והמיקום בוירטואל קוקפיט זה תמיד קורה.

עריכה-
פאק דאבל פוסט כרגיל. מצטער. (והפעם לא לחשוד בין אין דרגות אז לא יוצא ל מזה כלום 😄 😂 )
#4 · לפני 18 שנים
איזה פרצוף מפחיד, היא נראית כמו איזה זומבי מדום 3, עוד מעט היא הולכת לקפוץ עלי ולתלוש לי ריאה... 😱

אסימון אני לא מבין מה אתה מוצא בה... 💡
#5 · לפני 18 שנים
חחחחח קבל תברכיים שלה חחח... נראת כמו בובה שלא הורכבה נכון לחלון ראווה..
אני מבין מה הוא מוצא בה........... 😄
#7 · לפני 18 שנים
"איך אתה יודע שטסת יותר מדי בFS" (כשאתה מוצא משהו במודל 3DS MAX).

ונעבור לנושא אחר לגמרי:

מה קורה כשצץ לך הרעיון ב3 בלילה:
זאת מ FS9...כי רק בו יש לי את Walk&Follow, שנותן תזוזה ממש נוחה. ומדוייקת.


מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
#8 · לפני 18 שנים
טוב אני יודע, אין שום חידוש סתם תמונות אבל זה הסט הראשון שלי... 😛
אזהרה לבעלי חיבור איטי

בנבטים, החופה פתוחה, המערכות כבויות:

סוגרים חופה:

מערכות מתות המנוע כבוי:

יוצאים מאזור הבונקרים:

כמעט על המסלול:

מיושרים:

רצים:

מייד אחרי המראה:

מקפלים גלגלים:

מעל ים המלח:


[hr]

את השאר אחר כך... 😄
גם אני טייס בטייסת הבינלאומית!
#9 · לפני 18 שנים
Mike_69th, תמונה מהממת!!!!!....כל תמונה שאתה מפרסם פה שווה מיליון דולר!!

התמונה הזאת נראת ממש אמיתית...באמת 😮 😮 😮
#10 · לפני 18 שנים
nimiz, תמונות יפות
חח מה אזהרה לבעלי חיבור איטי... הם בגודל רגיל רק למה PNG
ותוריד טקסטורה למים..

מדהים מייק
#11 · לפני 18 שנים
שבת שלום לכולם
אחרי קניית המחשב החדש חיכיתי להעלות תמונות והנה זה הגיע
פצחנו את הבוקר בהקפות בשדה דוב תיהנו 🙂

מסיעים ל03

מיושרים

מאיצים

אחרי ההמראה

נכנסים צולבת

אחרי צולבת נכנסים לעם הרוח

צלע עם הרוח

לקראת בסיס

בסיס

פיינל

הכול בוצע Replay בכדי שהטיסה תהייה הכי טובה
זהו להפעם מקווה שאהבתם עד לפעם הבאה 🙂
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#12 · לפני 18 שנים
יפה שחר..
חחחחח איזה מוזר לראות תמונות שלך עם AA חחח נראה לי זה לא שלך חחח -_-
נו מה המפרט לא אמרת -_-
ניחוש שלי כרטיס מסך 7600GT גג או שסתם שמת הגדרות יותר נמוכות ממה שהוא יכול..
#14 · לפני 18 שנים
8800GTS ?????
שחר יא...
יא.....
שים FSX 😛
איזה גירסא.. OC OC2 320MB 640MB ..?

אני מקווה שיש לך מעבד E6600 או AMD 6000+ אחרת הכרטיס לא מנוצל עד הסוף 😛

אוף גמני רוצה מחשב חדש 🙁

שים FSX כבר יש לו מיליון תוספים ואיבאו עובד מצויין והכל.. 😄

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.