65 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
t
tomdor
510 פוסטים · איפה שהוא באשדוד
#2 · לפני 18 שנים
מדובר על מסוק בתשלום
מסובך מאוד שכל הבד"ח שלו ברוסית..
לא ממש הבנתי אותו בהתחלה אבל אז ראיתי איזה שהוא סירטון שעזר לי להבין את המסוק
ואת מהלך ההנעה שלו...
יש שתי טיסות שצולמו אז תהנו!










ריחוף ידני









עכשיו נעבור לטיסה מספר שתיים של האו"ם








מוכן להמראה:











טום דור..
דרכים ליצירת קשר
EMAIL: TOM610@GMAIL.COM
MSN: TOMDOR610@GMAIL.COM
#4 · לפני 18 שנים
tomdor, אחלה תמונות !
אני לא הכי אוהב את המסוק אבל אני רואה שאתה בטייסת ציפורי המדבר אז תפנק אותנו באיזה כמה תמונות עם בלאק-הוק אה ? 😄
t
tomdor
510 פוסטים · איפה שהוא באשדוד
#7 · לפני 18 שנים
אסימון כתב/ה:תמונות מהממות !

המסוק הראשון עצבעוני, לדעתי, הרבה יותר מפורט ומרשים מהלבן.


אסימון אמרת קיבלת שבוע הבא אחרי שאני חוזר מחו"ל
אתה מקבל עוד סט ענק עם המסוק הזה או עם צביעה שונה ומרשימה הרבה יותר!!

nokia122, יש תמונות פשוט אני צריך להעלות ולפרסם אותם אבל אין לי כוח..
אבל זה יקרה מתי שהוא...


טום דור..
דרכים ליצירת קשר
EMAIL: TOM610@GMAIL.COM
MSN: TOMDOR610@GMAIL.COM
#8 · לפני 18 שנים
חבר'ה!!!...תמונות מדהימות אחד אחד!!!!

Mike_69th, אני במיוחד אהבתי את התמונות שלך!! 😎 😉
#9 · לפני 18 שנים
tomdor, סבבה רק תמהר לשים אותם כי אני מת על בלאק-הוק 😄
#10 · לפני 18 שנים
או קיי, הפעם משהו מגניב.
גנבתי לאחותי תמסך (-_-)
וחיברתי אותו ביחד עם שלי.
עכשיו שניהם 17'
אבל אפשר לשים בהם עד 1600*1200
אז שמתי על 3200*1200 (3200!! כן,כן !! )
ודווקא האיכות לא ירודה בכלל.
הנה לכם תמונה בJPG ששוקל 3 מגה -_-

נדהמתי ש7600GS מסוגל להפיק 20 פריימים עם סינרי פוטוריאלי AF16X AA4X 😎
#11 · לפני 18 שנים
shlomi, מדהים 👏
רק חבל שהמסך של המחשב השני שיש לי בבית הוא CRT ולא LCD...
כל הכבוד!
איזה סימולטור זה? X או 9
בכל מקרה מ ה מ ם 👍 !
גם אני טייס בטייסת הבינלאומית!
t
tomdor
510 פוסטים · איפה שהוא באשדוד
#12 · לפני 18 שנים
nokia122 כתב/ה:tomdor, סבבה רק תמהר לשים אותם כי אני מת על בלאק-הוק 😄


ביקשת קיבל טיסות ראשונות מבית היוצר ציפורי מדבר:
טיסות אימון ראשונות קבלו הצצה:




























טום דור..
דרכים ליצירת קשר
EMAIL: TOM610@GMAIL.COM
MSN: TOMDOR610@GMAIL.COM
#13 · לפני 18 שנים
tomdor, איזה תותח ! ! ! אחלה של תמונות ! ! ! אהבתי ביותר 😄
#14 · לפני 18 שנים
ציפורי המדבר ממשיכים לפעול, כל הכבוד טום, תמונות אדירות!
ושלומי....AmaF*CKINGmazing...
#15 · לפני 18 שנים
כן אני יודע שהשרת של החתימה שלי וכל התמונות נפל -_-
אבל הוא יחזור כי הFTP עוד עובד -_-
בקרוב עוד 3 תמונות מזה ><

עריכה: 💡

אזהרה! באמת לא לבעלי 56K! כל תמונה 5 מגה כמעט! (לא לבעלי 1.5M 😄 )




😎






אל תסתכלו רק בצד תזיזו תתמונה לאמצע רואים יפה באזור של המטוס..

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.