#1
·
לפני 18 שנים
חחח אהבתי, 707 (אם אני לא טועה) במעמקי האדמה...


















אסימון כתב/ה:תמונות מהממות !
המסוק הראשון עצבעוני, לדעתי, הרבה יותר מפורט ומרשים מהלבן.


nokia122 כתב/ה:tomdor, סבבה רק תמהר לשים אותם כי אני מת על בלאק-הוק 😄

















לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.